دانلود بازی Bus Station Learn to Drive 1.0 – آموزش رانندگی اتوبوس برای اندروید

دانلود بازی Bus Station Learn to Drive 1.0 - آموزش رانندگی برای اندروید

 

دانلود بازی Bus Station Learn to Drive برای اندروید

| بازی آموزش رانندگی اتوبوس برای اندروید |

 

Bus Station Learn to Drive 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی Play With Games است. رانندگی اتوبوس و وسایل نقلیه سنگین کار آسانی نیست، از این جهت ما یک بازی اندرویدی جدید را برایتان در نظر گرفته‌ایم که با تجربه آن می‌توانید بسیاری از مهارت‌های خود را در این زمینه بهبود بخشید. در این بازی اندرویدی، شما با مجموعه‌ای از ماموریت‌های پارک وسایل نقلیه سر و کار دارید که می‌بایست ضمن بررسی دقیق محیط اطراف و حرکت وسیله نقلیه و چرخش صحیح فرمان، آن را در محل‌های تعریف شده پارک کنید.

بر خلاف سایر بازی‌های سبک ماشین‌سواری، در این بازی، سرعت تنها ملاک مورد توجه نیست؛ چرا که شبیه‌سازی رانندگی وسایل نقلیه سنگین شما را با مهارت‌های منحصر به فردی از هدایت اینگونه وسایل آشنا خواهد ساخت. اتوبوس های بلند، اتوبوس های کوتاه، اتوبوس های کوچک، اتوبوس های بزرگ، اتوبوس‌های مدرسه و … از جمله وسایل نقلیه‌ای هستند که شما رانندگی صحیح با آنان را فرا خواهید گرفت. هم اکنون می توانید بازی Bus Station Learn to Drive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bus Station Learn to Drive :

– قابلیت جمع‌آوری ده‌ها وسیله نقلیه مختلف

– دارا بودن مجموعه‌ای از ماموریت‌ها و آموزش‌های پارک وسایل نقلیه

– امکان بازی رایگان تمامی مراحل

– دارا بودن گزینه‌های کنترلی بسیار ساده

– دارا بودن زاویه‌های مختلف دوربین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bus Station Learn to Drive1 150x100 - دانلود بازی Bus Station Learn to Drive 1.0 - آموزش رانندگی اتوبوس برای اندروید Bus Station Learn to Drive2 150x100 - دانلود بازی Bus Station Learn to Drive 1.0 - آموزش رانندگی اتوبوس برای اندروید Bus Station Learn to Drive3 150x100 - دانلود بازی Bus Station Learn to Drive 1.0 - آموزش رانندگی اتوبوس برای اندروید Bus Station Learn to Drive4 150x100 - دانلود بازی Bus Station Learn to Drive 1.0 - آموزش رانندگی اتوبوس برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR