دانلود Intel Extreme Tuning Utility 7.13.1.5 – نرم افزار اورکلاک سیستم

دانلود Intel Extreme Tuning Utility 6.3.0.56 - نرم افزار اورکلاک سیستم

 

دانلود Intel Extreme Tuning Utility

| نرم افزار اورکلاک سیستم |

 

Intel Extreme Tuning Utility 7.13.1.5 نام نرم افزاری امن و بسیار قدرتمند، در زمینه اورکلاک سیستم‌های کامپیوتری است. اگر شما نیز از علاقمندان به قطعات سخت‌افزاری و متخصصان کامپیوتری هستید، احتمالا از ریسک‌های اورکلاک سیستم لذت می‌برید. Intel Extreme Tuning Utility ضمن سازگاری کامل با انواع مادربرهای مبتنی بر اینتل، کاربر را قادر می‌سازد کنترل دقیقی بر کلاک‌ پردازنده و رم داشته باشد و همچنین متناسب با نیاز خود، سایر فرآیند‌های فرکانسی سیستم را دستخوش تغییرات کند.

با استفاده از این نرم افزار، شما کنترل و نظارتی دقیقی را بر عملکرد سخت‌افزار سیستم کامپیوتری خود خواهید داشت. به عنوان مثال، شما می‌توانید دمای دقیق قطعات را مشاهده کنید و همچنین از ولتاز مناسب کارکرد هریک از قطعات اطمینان حاصل کنید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی گردیده و هر کاربری می‌تواند بسته به نیاز خود، به اطلاعاتی مفید از ویژگی‌های سیستم دست یافته و سخت‌افزارهای گوناگون را اورکلاک کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Intel Extreme Tuning Utility را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Intel Extreme Tuning Utility :

– نمایش دقیق اطلاعات سیستم

– قابلیت مشاهده بنچمارک قطعات و همچنین اورکلاک آنان

– مناسب برای اورکلاکرهای مبتدی و حرفه‌ای

– قابلیت اورکلاک ایمن قطعات سخت افزاری

– نمایش بنچمارک دقیق از قطعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR