دانلود Top Password PDF Password Recovery 1.90 + Portable – بازیابی رمز اسناد PDF

دانلود Top Password PDF Password Recovery 1.90 + Portable - بازیابی رمز اسناد PDF

 

دانلود Top Password PDF Password Recovery

| بازیابی رمز اسناد PDF |

 

Top Password PDF Password Recovery 1.90 + Portable نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، به منظور حذف پسورد فایل‌های PDF و رفع محدودیت‌های آنان است. همانطور که می‌دانید، امروزه کاربرد فایل‌های PDF محدود به هیچ حرفه و محیطی نیست؛ در واقع از این فرمت دیجیتالی برای ارائه و یا مستندسازی در انواع محیط‌های آموزشی، اداری، تولیدی و … استفاده می‌شود. یکی از راهکارهای محافظت از محتویات اسناد PDF، استفاده از روش رمزگذاری فایل‌ها است. اما در برخی مواقع، کاربر رمزهای تعریف شده را فراموش می‌کند و همین امر مشکلات پیچیده‌ای را ایجاد می‌کند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، قادر است رمز فایل‌های PDF را برایتان به سادگی حذف کند. این نرم افزار در واقع یک کرکر بسیار قدرتمند مخصوص اسناد PDF است که رمزهای فراموش و یا گمشده را برایتان بازیابی می‌کند.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Top Password PDF Password Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Top Password PDF Password Recovery :

– رابط گرافیکی ساده و زیبا

– امکان کرک کردن رمز فایل‌های PDF تولید شده به کمک ادوبی آکروبات و سایر اپلیکیشن‌ها

– قابلیت حذف پسورد صاحب سند

– قابلیت حذف محدودیت‌های پرینت و ویرایش اسناد

– قابلیت بازیابی رمزهای فراموش شده

– دارا بودن شیوه‌های مختلف برای کرک کردن رمز فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 + 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR