دانلود بازی کات 2.1.5 – فوتبال آنلاین ایرانی برای اندروید

دانلود بازی کات 2.1.5 - فوتبال آنلاین ایرانی برای اندروید

 

دانلود بازی کات برای اندروید

| بازی فوتبال آنلاین ایرانی برای اندروید |

| نسخه ویژه جام جهانی اضافه شد… |

 

کات (فوتبال آنلاین) 2.1.5 نام یک بازی اندرویدی و ایرانی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی پاپاتا است. به فصل داغ و پر تب و تاب فوتبال خوش آمدید! اگر شما هم از علاقمندان به دنیای فوتبال هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود بازی کات ، لذت یک رقابت فوتبالی پرهیجان را با حال و هوایی وطنی تجربه کنید! همانگونه که می‌دانید، ضربات آزاد یکی از حساس‌ترین لحظات هر مسابقه فوتبال به شمار می‌روند. بازیکنان مطرح دنیا، تمریناتی جدی را برای بهبود ضربات ایستگاهی خود انجام می‌دهند. شانس گل شدن این ضربات ایستگاهی، به تکنیک، دقت و قدرت بازیکنان بستگی دارد. اگر شما هم از علاقمندان به اینگونه ضربات در دنیای فوتبال هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود بازی کات، حال و هوای وصف‌نشدنی آن را در گوشی یا تبلت‌های اندرویدی خود تجربه کنید.

بازی کات (فوتبال آنلاین) نام یک بازی فوتبالی ایرانی است که با محوریت ضربات ایستگاهی عرضه می‌شود. در بازی فوتبالی کات ، شما به عنوان بازیکنان یک تیم رویایی فوتبال می‌بایست در برابر حریفانی واقعی قرار بگیرید و شلیک‌های خود را به سمت دروازه آنان روانه کنید. در این بازی پرهیجان و جذاب، شما می‌توانید تیم دلخواه خود را انتخاب کرده و با استفاده از مهارت‌های حرفه‌ای بازیکنان خود، ضربات ایستگاهی تکنیکی، کات‌دار و یا قدرتی را به سمت دروازه حریف شلیک کرده و تیم خود را در رده‌بندی‌های آنلاین به مقام‌های بالا برسانید. هم اکنون می توانید بازی کات (فوتبال آنلاین) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی کات (فوتبال آنلاین) :

– دارا بودن محیط گرافیکی 3 بعدی و خیره کننده

– قابلیت سفارشی‌سازی چهره و ویژگی‌های بازیکنان

– دارا بودن توپ، کفش و دستکش‌های دروازه‌بانی متنوع

– دارا بودن انیمیشن‌های مشابه با دنیای واقعی

– صداپردازی عالی

– گیم‌پلی جذاب

– محیط کاملا وطنی و ایرانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cut1 150x84 - دانلود بازی کات 2.1.5 - فوتبال آنلاین ایرانی برای اندروید Cut2 150x84 - دانلود بازی کات 2.1.5 - فوتبال آنلاین ایرانی برای اندروید Cut3 150x84 - دانلود بازی کات 2.1.5 - فوتبال آنلاین ایرانی برای اندروید Cut4 150x84 - دانلود بازی کات 2.1.5 - فوتبال آنلاین ایرانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR