دانلود Mytuning Utilities 17.0.7.61 – نرم افزار بهینه سازی سیستم

دانلود Mytuning Utilities 17.0.7.61 - نرم افزار بهینه سازی سیستم

 

دانلود Mytuning Utilities

| نرم افزار بهینه سازی سیستم |

 

Mytuning Utilities 17.0.7.61 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، به منظور بهینه‌سازی کلی عملکرد سیستم است. به کمک این برنامه، شما می‌توانید سرعت و عملکرد سیستم کامپیوتری خود را درست به روز اول بازگردانید! همانطور که می‌دانید، سیستم‌های کامپیوتری در ابتدا سرعت بسیار مناسب و راضی‌کننده‌ای دارند و بسیاری از دستورات را به سرعت برای کاربر اجرا می‌‌کنند. اما به مرور زمان عوامل مختلف موجب افت سرعت عملکرد و اجرای دستورات می شود. بر جای ماندن ردپای اپلیکیشن‌ها، فعالیت‌ سرویس‌های اضافی در پس زمینه و … از جمله عواملی هستند که سیستم‌ کاربر را با این مشکلات رو به رو می‌سازند.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید، ما برای شما نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید سرعت سیستم را به حالت سابق بازگردانده و دستورات را با سرعت بسیار بیشتری اجرا کنید. این برنامه می‌تواند فایل‌های زائد و اضافه را در سیستم شناسایی کرده و با پاک‌سازی سیستم و بهینه‌سازی آن، تجربه‌ای منحصر به فرد را در ویندوز برای شما فراهم آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Mytuning Utilities را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mytuning Utilities :

– قابلیت شتاب‌دهی به روشن و خاموش شدن سیستم

– امکان بهینه‌سازی دسترسی به دیسک‌سخت و بهبود سرعت خواندن/نوشتن

– قابلیت بهینه‌سازی رجیستری ویندوز

– قابلیت تشخیص و تعمیر خطاهای هارد دیسک

– قابلیت حذف برنامه‌های بی استفاده

– امکان حذف ردپاها در مرورگرهای وب

– دارا بودن امکان بهینه‌سازی مصرف باتری

– امکان قرار دادن سیستم در حالت پرواز

– امکان افزایش سرعت سیستم و بهبود پایداری آن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR