دانلود بازی Pressure Overdrive برای PC

دانلود بازی Pressure Overdrive برای PC

 

دانلود بازی Pressure Overdrive برای کامپیوتر

| بازی فشار بی‌امان |

| نسخه CODEX |

 

Pressure Overdrive بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Chasing Carrots ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در بازی کامپیوتری Pressure Overdrive، شما در فضایی اکشن و منحصر به فرد قرار می‌گیرید که از کاراکترهایی مختلف با امکاناتی خاص پر شده است. شخصیت‌هایی طنز و دیوانه در این بازی در انتظار شما هستند و نسخه جدید این بازی، مهارت‌های شما را به شکل جدی‌تری به چالش می‌کشاند.

اکنون وقت آن است که مسیر خود را از میان جهنمی از گلوله‌ها و انفجارهای دشمنان در پیش گیرید و سوار بر وسیله نقلیه خود، از میان انبوه دشمنان به سلامت عبور کنید. در این بازی، شما به مجموعه‌ای از اسلحه‌های جدید و قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار برای وسیله نقلیه‌تان دسترسی دارید که می‌توانید از آنان برای تکمیل محوریت داستانی این بازی بهره ببرید. از سایر امکانات جذاب این بازی می‌توان به تقابل با انواع مختلفی از دشمنان و تانک‌های آنان اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pressure Overdrive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pressure Overdrive1 300x169 - دانلود بازی Pressure Overdrive برای PC Pressure Overdrive2 300x169 - دانلود بازی Pressure Overdrive برای PC

 

Pressure Overdrive3 300x169 - دانلود بازی Pressure Overdrive برای PC Pressure Overdrive4 300x169 - دانلود بازی Pressure Overdrive برای PC

 

Pressure Overdrive5 300x169 - دانلود بازی Pressure Overdrive برای PC Pressure Overdrive6 300x169 - دانلود بازی Pressure Overdrive برای PC

 

تریلر بازی Pressure Overdrive:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 2,4 GHz Dual-Core or Better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c Compatible with 512 MB (Radeon HD 4850, GeForce GTX 260 or Better)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1200 MB Available Space
Sound Card: Windows Compatible
Additional Notes: Controller Recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10 (64-bit)
Processor: 2,4 GHz Quad-Core or Better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c Compatible with 1024 MB (Radeon HD 4870, GeForce GTX 280 or Better)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1200 MB Available Space
Sound Card: Windows Compatible
Additional Notes: Controller Recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 642 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR