دانلود بازی Kingdom Rush 4.2.13 – حمله پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Kingdom Rush 3.0.3 - حمله پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Kingdom Rush برای اندروید

| بازی حمله پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Kingdom Rush 4.2.13 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی Ironhide Game Studio است. اگر شما هم از بازی‌هایی در سبک استراتژیک و دفاع برجکی لذت می‌برید، بازی حمله پادشاهی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد! خودتان را برای یک نبرد استراتژیک و به یاد ماندنی آماده کنید! اکنون وقت آن است که به کمک گروهی از قهرمانان نترس و شجاع، برای دفاع از پادشاهی خود تمام تلاش‌تان را به کار گیرید. دشمنانی از اجنبه، جادوگران و … در پیش روی شما قرار می‌گیرند و سعی بر آن دارند که مردان شما را یکی پس از دیگری نابود سازند.

شما می‌بایست با مدیریت کامل سربازان و نیروهای نبرد، در برابر امواج مختلفی از حملات آنان ایستادگی کنید. همچنین شما می‌توانید با کارگذاری برجک‌هایی قدرتمند، از پیشروی نیروهای دشمن جلوگیری به عمل آورده و برای کشتار آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنید. هم اکنون می توانید بازی Kingdom Rush را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Kingdom Rush :

– دارا بودن جنگ‌های حماسی و سرگرم‌کننده

– قابلیت مدیریت و فرماندهی سربازان جنگی در میدان نبرد

– دارا بودن 8 آپگرید مختلف برای برجک‌های دفاعی و امکان استفاده از نیروهای متنوع

– دارا بودن 18 قابلیت متنوع در برجک‌ها

– دارا بودن تعداد 50 دشمن مختلف

– امکان استفاده از 9 قهرمان مختلف

– گیم‌پلی جذاب با دارا بودن بیش از 60 دستاورد مختلف

– بهینه شده برای اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌های اندرویدی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kingdom Rush1 150x84 - دانلود بازی Kingdom Rush 4.2.13 - حمله پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Kingdom Rush2 150x84 - دانلود بازی Kingdom Rush 4.2.13 - حمله پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Kingdom Rush3 150x84 - دانلود بازی Kingdom Rush 4.2.13 - حمله پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Kingdom Rush4 150x84 - دانلود بازی Kingdom Rush 4.2.13 - حمله پادشاهی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72 + 154 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR