دانلود Telestream Episode Pro 7.4.0.7858 – پردازش و تبدیل فرمت های ویدیویی

دانلود Telestream Episode Pro 7.4.0.7858 - پردازش و تبدیل فرمت های ویدیویی

 

دانلود Telestream Episode Pro

| پردازش و تبدیل فرمت های ویدیویی |

 

Telestream Episode Pro 7.4.0.7858 نام یک محیط پیشرفته و قدرتمند برای فایل‌های ویدیویی است که امکان تبدیل انواع فرمت‌های رایج را در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک این استودیوی قدرتمند، شما این قابلیت را دارید که فایل‌های صوتی و ویدیویی خود را در میان رنج گسترده‌ای از انواع فرمت‌ها به هم تبدیل کنید. یکی از پرتنوع‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در فضای وب، ابزارهای مدیریت و ویرایش فایل‌های صوتی و ویدیویی است. یکی از بهترین این برنامه‌ها Episode است که با فراهم‌سازی محیطی جامع و قدرتمند، امکان تبدیل فرمت‌ها، تغییر در فریم‌ریت و … را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نصب این نرم افزار در زمانی بسیار کوتاه انجام می‌گیرد و سپس شما با یک رابط کاربری بسیار زیبا و رنگارنگ رو به رو خواهید شد. محیط کاری این نرم افزار به گونه‌ای است که هر کاربری با دانش خود می‌تواند به نیازهای خود دست یابد. به طور کلی این نرم افزار به عنوان ابزاری کاربردی برای تدوین و ویرایش نهایی فایل‌های ویدیویی در انواع فرمت‌های MPEG-1/-2/-4, WMV9, H.264, H.263, MXF, GXF IMX, VC-1, DV, WebM, 3GPP/3GPP2, M4A, M4V, MOV, QuickTime و … به کار می‌رود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Telestream Episode Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Telestream Episode Pro :

– قابلیت تبدیل فایل‌های صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت ممکن

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های رایج

– محیط کاری انعطاف‌پذیر

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در فرآیند کاری

– سازگاری با نسخه‌های 32 و 64 بیتی Windows 10/8.1/8/7

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR