دانلود بازی Survivalcraft 2 2.1.11.0 – مهارت های زنده ماندن 2 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Survivalcraft 2 2.1.9.0 - مهارت های زنده ماندن 2 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 

دانلود بازی Survivalcraft 2 برای اندروید

| بازی مهارت های زنده ماندن 2 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت |

 

Survivalcraft 2 2.1.11.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Candy Rufus Games است. بازی محبوب ماین کرافت با وجود آنکه کاراکترها و محیط ساده‌ای دارد، توانسته محبوبیتی جهانی را متوجه خود سازد؛ اگر شما نیز از طرفداران سری بازی‌های ماین کرافت هستید، از شما دعوت می‌کنیم که تجربه بازی مهارت‌های بقا 2 را به هیچ وجه از دست ندهید! محیط بازی حال و هوایی کاملا آشنا برای طرفداران ماین کرافت دارد. شما در سواحل یک دنیای عجیب و غریب به دام افتاده‌اید و هیچ امیدی برای بقا نیست؛ مگر آنکه خودتان چاره‌ای را برای آن بیندیشید!

به راستی اگر در چنین موقعیت سختی قرار داشته باشید، دست روی دست می‌گذارید و یا تمام تلاش خود را برای کشف روزنه‌ای از امید به کار می‌گیرید؟ اگر شما نیز دوست دارید که چنین شرایط چالش‌برانگیزی را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی چالش بقای 2 را از دست ندهید! اکنون وقت آن است که خودتان کنترل تمامی امور را به دست بگیرید و با مدیریت منابع، ساخت معادن، سلاح‌ها و … بر دنیای اطراف خود چیره شوید. شما می‌بایست پناهگاه، خوراک مورد نیاز و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها را به شخصه انجام دهید. هم اکنون می توانید بازی Survivalcraft 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Survivalcraft 2 :

– امکان شرکت در یک چالش بر هیجان برای بقا در جزیره‌ای عجیب و غریب

– قابلیت کاوش در جزیره، ساخت معادن و مدیریت منابع موجود

– امکان ساخت پناهگاه و تهیه خوراک مورد نیاز

– چرخه شب و روز و تغییرات وضعیت جوی در حالت داستانی بازی

– امکان بهره‌گیری از فواید حیواناتی همچون اسب، گاو و …

– قابلیت ساخت دستگاه‌ها و اختراعات پیچیده الکتریکی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Survivalcraft 21 150x84 - دانلود بازی Survivalcraft 2 2.1.11.0 - مهارت های زنده ماندن 2 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت Survivalcraft 22 150x84 - دانلود بازی Survivalcraft 2 2.1.11.0 - مهارت های زنده ماندن 2 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت Survivalcraft 23 150x84 - دانلود بازی Survivalcraft 2 2.1.11.0 - مهارت های زنده ماندن 2 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت Survivalcraft 24 150x84 - دانلود بازی Survivalcraft 2 2.1.11.0 - مهارت های زنده ماندن 2 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR