دانلود Apowersoft Screen Capture Pro 1.4.2 Build 08/27/2018 + Portable – تهیه اسکرین شات در ویندوز

دانلود Apowersoft Screen Capture Pro 1.3.3 Build 07.15.2017 + Portable - تهیه اسکرین شات در ویندوز

 

دانلود Apowersoft Screen Capture Pro

| نرم افزار تهیه اسکرین شات در ویندوز |

 

Apowersoft Screen Capture Pro 1.4.2 Build 08/27/2018 + Portable نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، به منظور تهیه اسکرین‌شات از محیط ویندوز است. ثبت اسکرین‌شات بخشی از روال کار روزمره ماست، زیرا استفاده از اینگونه تصاویر فرصتی دوباره را برای فعالیت‌های پیشین ما برایمان فراهم می‌کنند. از این تصاویر، برای کاربردهای آنلاین و آفلاین در فعالیت‌های روزانه خود استفاده می‌کنیم. این دقیقا همان کاری‌ست که نرم افزار Apowersoft Screen Capture Pro قادر است برای شما انجام دهد. اگر شما نیز به ابزاری پیشرفته‌تر برای ثبت و اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات در ویندوز نیاز دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را از دست ندهید.

رابط کاربری زیبا و منظم این نرم افزار به گونه‌ای است که کاربران را قادر می‌سازد تمامی نیازهای خود در حوزه ثبت و به اشتراک‌گذاری اسکرین شات در ویندوز را پوشش دهید. این برنامه می‌تواند هرآنچه که بر روی صفحه ویندوز وجود دارد را برایتان در قالب اسکرین‌شات‌های خود جای دهد تا شما بتوانید آن را در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و … به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Apowersoft Screen Capture Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apowersoft Screen Capture Pro :

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد

– قابلیت ثبت اسکرین‌شات از تمامی عناصر موجود بر روی صفحه نمایش

– دارا بودن حالت‌های مختلف برای ثبت اسکرین‌شات

– امکان ویرایش آسان اسکرین‌شات‌ها

– قابلیت به اشتراک‌گذاری آسان اسکرین‌شات‌ها

– دارا بودن فضای ابری رایگان

– امکان ثبت خودکار اسکرین‌شات‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR