دانلود Screaming Frog Log File Analyser 5.0 – نرم افزار بهینه سازی سئوی وب سایت

دانلود Screaming Frog Log File Analyser 4.4. - نرم افزار بهینه سازی سئوی وب سایت

 

دانلود Screaming Frog Log File Analyser

| نرم افزار بهینه سازی سئوی وب سایت |

 

Screaming Frog Log File Analyser 5.0 نام یک نرم افزار حرفه‌ای و قدرتمند، به منظور آنالیز و بهینه‌سازی وضعیت سئوی وب‌سایت‌های اینترنتی است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان وب‌سایت‌های اینترنتی، بهبود وضعیت رتبه‌بندی وب‌سایت در نتایج موتورهای جستجوی وب است. واقعیت این است که موتورهای جستجوی محبوب از قبیل گوگل، بینگ، یاهو و ... ، همواره وب‌سایت‌هایی را در نتایج اولیه جستجوهای کاربران نمایش می‌دهند که استاندارد‌های سئو را به خوبی رعایت کرده باشند. بخشی از استانداردهای سئو، به طرز نوشتن مطالب و به روز‌رسانی‌های آنان بستگی دارد، اما قسمت مهم دیگری نیز وجود دارد که شاید توجه کمتری به آن کرده باشید!

نرم افزاری که در این مطلب از سایت سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، قادر است فایل‌های Log را وب‌سایت‌های شما را دریافت کرده و جزئیات آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد. این نرم افزار می‌تواند میلیون‌ها خط از فایل‌های Log را به طور کامل تجزیه و تحلیل کند و جزئیات دقیقی از فعالیت ربات‌ها، لینک‌های آنالیز شده، دسترسی‌ها و … برایتان به نمایش بگذارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Screaming Frog Log File Analyser را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Screaming Frog Log File Analyser :

– قابلیت آنالیز دقیق فایل‌های Log

– قابلیت بررسی لینک‌های قابل دسترسی برای موتورهای جستجو

– امکان تشخیص دوره‌های زمانی جستجو در لینک‌های وب‌سایت

– قابلیت تشخیص لینک‌های شکسته و ارورهای موجود

– امکان تشخیص ری‌دایرکت‌های موقت و یا دائم

– امکان نمایش صفحات کند و مضر برای سئوی وب‌سایت

– بهبود رتبه وب‌سایت در نتایج موتورهای جستجو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 159 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR