دانلود EMCO Network Software Scanner 2.0.3 – مشاهده برنامه های نصب شده در کامپیوترهای شبکه

دانلود EMCO Network Software Scanner 2.0.3 - مشاهده برنامه های نصب شده در کامپیوترهای شبکه

 

دانلود EMCO Network Software Scanner

| مشاهده برنامه های نصب شده در کامپیوترهای شبکه |

 

EMCO Network Software Scanner 2.0.3 نام نرم افزاری است که شما را قادر می‌سازد از برنامه‌های نصب شده در سیستم‌های کامپیوتری شبکه مطلع شوید. این نرم افزار، قادر است تمامی کامپیوترهای ویندوزی شبکه را در یک تب جداگانه برایتان به نمایش بگذارد تا به اطلاعات دقیقی از اپلیکیشن‌های نصب شده در آنان، ورژن و شرکت سازنده نرم‌افزارهای آن نیز دسترسی داشته باشید. اگر شما نیز از مدیران شبکه‌های کامپیوتری هستید، احتمالا برایتان مهم است که از نرم‌افزارهای نصب شده بر روی سیستم‌ها و آپدیت‌های هریک از آنان اطلاع داشته باشید.

رابط کاربری این نرم افزار به شکلی ساده و گویا طراحی شده و هر کاربری می‌توانید در زمانی کوتاه به اطلاعات کاملی از برنامه‌های نصب شده در تمامی کامپیوترهای شبکه دسترسی داشته باشد. این نرم افزار، اطلاعات کاملی از نام اپلیکیشن‌، ورژن، شرکت سازنده، حجم و … در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید از آنان گزارش‌هایی را در فرمت‌های مختلف ایجاد نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EMCO Network Software Scanner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EMCO Network Software Scanner :

– قابلیت اسکن کامپیوترهای موجود در شبکه محلی

– نمایش نام برنامه‌های نصب شده در کامپیوترها، همراه با ورژن، شرکت سازنده و …

– امکان نمایش لیست دقیقی از آپدیت‌های نصب شده

– قابلیت مقایسه نتایج اسکن‌ها در برهه‌های زمانی مختلف

– قابلیت تهیه خروجی از نتایج اسکن سیستم‌های شبکه

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR