دانلود QILING Disk Master Professional / Server / Technician 5.5 Build 20201229 – پشتیبان گیری از اطلاعات

دانلود QILING Disk Master Professional / Server / Technician 5.5 Build 20201229 - پشتیبان گیری از اطلاعات

 

دانلود QILING Disk Master

| نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات |

 

QILING Disk Master Professional / Server / Technician 5.5 Build 20201229 نام یک نرم افزار محبوب و بسیار قدرتمند، در زمینه پشتیبان‌گیری از اطلاعات و مدیریت پارتیشن‌بندی هارد دیسک است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در دنیای سیستم‌های کامپیوتری، با حجم بزرگی از داده‌ها سر و کار دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که نرم افزار QILING Disk Master را از دست ندهید. توسط این برنامه، شما به آسانی می‌توانید از سیستم‌عامل و تمامی داده‌هایتان در درایوهای مختلف بک‌آپ بگیرید و آن را به یک سیستم  کامپیوتری دیگر منتقل نمایید.

اگر شما قصد مهاجرت از یک سیستم به سیستمی دیگر را دارید و یا به هر دلیلی می‌خواهید از داده‌های کامپیوتر خود عیناً یک نسخه بک‌آپ را تهیه کنید، نرم افزار QILING Disk Master به شما این قابلیت را می‌دهد که از تمامی داده‌های موجود بر روی دیسک سخت بک‌آپ گرفته و آن را در مکانی امن نگهداری نمایید. از سایر امکانات این نرم افزار می‌توان به قابلیت تست سلامت هارد دیسک و همچنین بک‌آپ‌های زمان‌بندی شده اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار QILING Disk Master را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QILING Disk Master :

– قابلیت بک‌آپ‌گیری از کلیه اطلاعات سیستم اعم از سیستم‌عامل و داده‌های شخصی

– امکان تهیه بک‌آپ از داده‌های انتخابی شما

– امکان بک‌آپ‌گیری کامل از یک درایو، پارتیشن و یا کلیه داده‌های سیستم

– قابلیت بهینه‌سازی عملکرد سیستم

– امکان محافظت از داده‌ها با رمزهایی قدرتمند

– قابلیت تهیه بک‌آپ‌های زمان‌بندی شده

– امکان تست سلامت دیسک سخت

– قابلیت ساخت دیسک بوتیبل‌های ریکاوری GPT/UEFI

– دارا بودن امکان مدیریت، ویرایش، حذف و یا سخت پارتیشن‌های جدید

– قابلیت پاک‌سازی دائمی اطلاعات دیسک سخت

– امکان شناسایی فایل‌های زائد و اضافی و پاک‌سازی دائم آن‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– وارد فولدر Crack شوید(موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) و با توجه به نوع ویندوزتان محتویات یکی از فولدر های x64 یا x86 را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29/29/29/417 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR