دانلود ORPALIS PDF OCR Professional 1.1.36 – تبدیل اسناد PDF به متون قابل جستجو

دانلود ORPALIS PDF OCR Professional 1.1.14 - تبدیل اسناد PDF به متون قابل جستجو

 

دانلود ORPALIS PDF OCR

| نرم افزار تبدیل اسناد PDF به متون قابل جستجو |

 

ORPALIS PDF OCR Professional 1.1.36 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه تشخیص متون موجود در اسناد PDF است. تکنولوژی تشخیص متن یا OCR، به ما این امکان را می‌دهد که متون موجود در فایل‌های گرافیکی یا تصاویر را به متون قابل انتخاب و جستجو تبدیل کنیم. کاربرد تکنولوژی OCR در زمینه‌های بسیار گسترده‌ای است و این روزها محبوبیت بسیاری را در بین کاربران متوجه خود ساخته است. برای مثال تصور کنید که با دوربین گوشی تلفن همراه خود، از یک صفحه کتاب و یا جزوه عکس می‌گیرید. اطلاعات ثبت شده در قالب یک تصویر گرافیکی ذخیره شده و متون موجود در آن قابل استخراج و یا جستجو نیست. اما تکنولوژی OCR با تشخیص این متون، آنان را در قالب یک فایل متنی با قابلیت جستجو در اختیارتان قرار می‌دهد.

به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، شما کاربران عزیز می‌توانید اسناد PDF و یا 60 نوع فرمت دیگر را وارد برنامه کرده و با استفاده از تکنولوژی OCR، آن‌ها را به فایل‌های PDF با قابلیت انتخاب و جستجوی متن تبدیل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ORPALIS PDF OCR Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ORPALIS PDF OCR Professional :

– سریع‌ترین نرم افزار تشخیص متن OCR در مقایسه با سایر نرم افزار‌ها

– قابلیت تشخیص عبارات و کلمات با بالاترین کیفیت ممکن

– رابط کاربری زیبا

– امکان تبدیل فایل‌های گرافیکی به متون قابل جستجو

– صرفه‌جویی در زمان

– امکان تشخیص سریع متون موجود در اسناد PDF

– دارا بودن امکان کاربری ساده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 191 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR