دانلود بازی Tiny Gladiators 2.4.3 – گلادیاتورهای کوچک برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Tiny Gladiators 1.4.2 - گلادیاتورهای کوچک برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Tiny Gladiators برای اندروید

| بازی گلادیاتورهای کوچک برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Tiny Gladiators 2.4.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی BoomBit Games است. اگر شما نیز از علاقمندان به نبرد گلادیاتورها و قهرمانان قدیمی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ماجراجویی گلادیاتورهای کوچک را از دست ندهید. در این بازی، 4 منطقه مختلف طراحی و برای شما در نظر گرفته شده است که هریک از آنان تعدادی از دشمنان سرسخت را در خود دارند. در طول این سفر حماسی، شما علاوه بر ایستادگی در برابر آنان، می‌بایست در پی کسب انتقام و نبرد با بزرگان آنان نیز باشید.

 ایستادگی در برابر دشمنان، به شما این امکان را می‌دهد که در مسیر درست قدم گذاشته و از سرگذشت پدران‌تان اطلاع پیدا کنید. به منظور کسب قدرت در برابر دشمنان، می‌بایست کاراکترهای خود را ارتقا دهید و با به دست آوردن مهارت‌ها و تجهیزات جنگی پیشرفته‌تر، برای نابودی دشمنان خود تلاش کنید. از سایر امکانات این بازی می‌توان به ماجراجویی تک نفره و تکمیل محوریت داستانی بازی اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Tiny Gladiators را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Tiny Gladiators :

– دارا بودن 4 جهان مختلف برای ماجراجویی

– امکان انتخاب کاراکتر دلخواه و نبرد با دشمنان

– امکان ارتقای کاراکترها و کسب مهارت‌های جدید

– امکان شرکت در نبردهای آنلاین و ماجراجویی تک‌نفره

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع سلاح‌ها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tiny Gladiators1 150x100 - دانلود بازی Tiny Gladiators 2.4.3 - گلادیاتورهای کوچک برای اندروید + پول بی نهایت Tiny Gladiators2 150x100 - دانلود بازی Tiny Gladiators 2.4.3 - گلادیاتورهای کوچک برای اندروید + پول بی نهایت Tiny Gladiators3 150x100 - دانلود بازی Tiny Gladiators 2.4.3 - گلادیاتورهای کوچک برای اندروید + پول بی نهایت Tiny Gladiators4 150x100 - دانلود بازی Tiny Gladiators 2.4.3 - گلادیاتورهای کوچک برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR