دانلود بازی گشت پلیس 1.9 – ماجراجویی پلیسی در شهر تهران برای اندروید

دانلود بازی گشت پلیس - ماجراجویی پلیسی در شهر تهران برای اندروید

 

دانلود بازی گشت پلیس برای اندروید

| بازی ماجراجویی پلیسی در شهر تهران برای اندروید |

 

گشت پلیس نسخه 1.9 بازی اندرویدی محبوب و وطنی ماجراجویی پلیسی است که در همین مدت زمان اندکی که از عرضه آن می‌گذرد، از سوی کاربران بیش از 200 هزار مرتبه دانلود شده است. اگر شما نیز از بازی‌هایی با حال و هوای وطنی لذت می‌برید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازی گشت پلیس را از دست ندهید. همانند سری بازی‌های GTA، در این بازی شما با یک جهان باز و آزادانه طرف هستید که می‌توانید از نقاط مختلف شهر تهران بازدید کنید! در این بازی اندرویدی، شما یک پلیس موتورسوار هستید که می‌توانید با موتور مخصوص خود در نقاط مختلف شهر به گشت‌زنی پرداخته و ضمن بازدید از مناطق بسیار زیبای شهر تهران، ماموریت‌های محوله را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

شما یکی از ماموران تامین امنیت شهر تهران هستید! از این رو می‌بایست همواره گوش به زنگ بوده و به دنبال دزدها و خلاف‌کارهای شهر باشید. دوبله و صداپردازی جذاب این بازی، توسط دوبلورهای محبوب وطنی همچون منوچهر زنده دل ، حمید رضا آشتیانی پور و ناصر نظامی انجام گرفته و حال و هوایی کاملا ایرانی را در سرتاسر محیط بازی برایتان تداعی می‌کند. هم اکنون می توانید بازی گشت پلیس را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی گشت پلیس :

– حاصل ساعت‌ها زحمت و تلاش گروهی از برنامه‌نویسان خوش ذوق ایرانی

– صدا‌پردازی بی‌نظیر و حضور دوبلورهای محبوب وطنی از جمله منوچهر زنده دل ، حمید رضا آشتیانی پور و ناصر نظامی

– شبیه‌سازی جذاب و دقیق نقاط مختلف شهر تهران

– تجربه ماجراجویی در شهر تهران در قالب یک پلیس موتورسوار

– دارا بودن ماموریت‌های مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gashte.Police1 150x84 - دانلود بازی گشت پلیس 1.9 - ماجراجویی پلیسی در شهر تهران برای اندروید Gashte.Police2 150x84 - دانلود بازی گشت پلیس 1.9 - ماجراجویی پلیسی در شهر تهران برای اندروید Gashte.Police3 150x84 - دانلود بازی گشت پلیس 1.9 - ماجراجویی پلیسی در شهر تهران برای اندروید Gashte.Police4 150x84 - دانلود بازی گشت پلیس 1.9 - ماجراجویی پلیسی در شهر تهران برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR