دانلود Easy Video Logo Remover 1.4.2 + Portable – حذف لوگو از فایل های ویدیویی

دانلود Easy Video Logo Remover 1.4.1 + Portable - حذف لوگو از فایل های ویدیویی

 

دانلود Easy Video Logo Remover

| حذف لوگو از فایل های ویدیویی |

 

Easy Video Logo Remover 1.4.2 + Portable نام یک نرم افزار قدرتمند و کم حجم، به منظور حذف تصاویر، لوگو و آرم‌های مختلف از فایل‌های ویدیویی است. همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آزاردهنده در مورد ویدیوهایی که از شبکه‌های تلویزیونیی ضبط می‌کنید، وجود آرم این شبکه‌ها و یا تبلیغات مختلف در قسمت‌های مختلف آن است. اگر شما هم دوست دارید که این آرم و تبلیغات را از روی فایل‌های ویدیویی خود حذف کنید، ما برای شما راهکار مخصوصی را آماده کرده‌ایم که این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن برایتان انجام می‌دهد.

به کمک این نرم افزار، شما به سادگی می‌ـوانید لوگو، آرم، واترمارک و یا تبلیغات‌های ثابت موجود در فایل‌های ویدیویی‌تان را به کلی از آنان حذف کنید و بدین ترتیب از تماشای این ویدیوها بدون تبلیغات و لوگو لذت ببرید. تنها کافیست که فایل ویدیویی خود را وارد محیط برنامه کنید و سپس با انتخاب ناحیه مربوط به لوگو و یا آرم، باقی کارها را به دست نرم‌افزار بسپارید! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Easy Video Logo Remover را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Easy Video Logo Remover :

– امکان حذف لوگو، آرم و واترمارک از فایل‌های ویدیویی

– مناسب برای حذف ویدیوهای ضبط شده از شبکه‌های تلویزیونی

– حجم بسیار کم در مقابل عملکرد بسیار حرفه‌ای

– امکان پیش‌نمایش فریم‌به‌فریم ویدیوها

– قابلیت حذف تبلیغات و آرم از ویدیوها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR