دانلود LiteManager Pro 4.8 Build 4839 – نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ

دانلود LiteManager Pro 4.8 Build 4839 - نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ

 

دانلود LiteManager Pro

| نرم افزار مدیریت ریموت دسکتاپ |

 

LiteManager Pro 4.8 Build 4839 نام نرم افزاری جدید و کاربردی، به منظور کنترل از راه دور سیستم‌های کامپیوتری است. به کمک این نرم افزار، شما به آسانی می‌توانید محیط دسکتاپ کامپیوترهای مخاطبین خود را در سیستم خود مشاهده کرده و کنترل ماوس و کیبورد آنان را تحت اختیار خود بگیرید. فرقی نمی‌کند که مخاطبین شما در کدام نقطه از دنیا باشند! این نرم افزار به کمک ارتباط اینترنتی دو طرفه، شما را قادر می‌سازد برای خدماتی همچون پشتیبانی فنی و یا آموزش‌های نرم‌افزاری، به یک سیستم کامپیوتری راه دور متصل شوید و آن را همانند سیستم خود تحت اختیار خود قرار دهید.

تنها کافیست که LiteManager Pro بر روی سیستم شما و مخاطب‌تان نصب باشد، حال به سادگی امکان برقراری ارتباط برایتان فراهم خواهد بود. نرم افزار LiteManager Pro با کمترین میزان مصرف منابع سخت‌افزاری و پهنای باند شبکه، کاربر را قادر می‌سازد با هر نوع تکنولوژی ارتباطی بتواند به سیستم کامپیوتری مخاطبین خود متصل شده و کنترل آنان را به دست بگیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار LiteManager Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LiteManager Pro :

– قابلیت اتصال به سیستم‌های از راه دور

– امکان مشاهده دسکتاپ و کنترل ماوس و کیبورد در سیستم‌ها

– قابلیت انتقال فایل بین سیستم‌ها

– قابلیت گفتگوی متنی

– امکان ضبط ویدیو از صفحه نمایش

– امکان برقراری ارتباط از طریق آی پی آدرس

– امکان کپچر کردن صدای سیستم از راه دور

– پشتیبانی از Drag & Drop

– پشتیبانی از سیستم‌های چند مانیتوره

– امکان استفاده از حافظه کلیپ بورد سیستم مقصد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR