دانلود بازی Moto X3M Bike Race Game 1.4.3 – موتورسواری مهیج برای اندروید

دانلود بازی Moto X3M Bike Race Game 1.4.3 - موتورسواری مهیج برای اندروید

 

دانلود بازی Moto X3M Bike Race Game برای اندروید

| بازی موتورسواری مهیج برای اندروید |

 

Moto X3M Bike Race Game 1.4.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه ای از استودیوی بازی سازی Ace Viral است. اگر شما نیز علاقمند هستید تجربه راندن موتورسیکلت را در گوشی‌ یا تبلت‌های اندرویدی خود تجربه کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود بازی Moto X3M Bike Race Game، خودتان را با مهیج‌ترین این بازی‌ها سرگرم سازید! این بازی اندرویدی جدید با مجموعه‌ای از مراحل جذاب و سرگرم‌کننده، کاربر را با چالش‌های متنوعی روبه‌رو می‌سازد که برای گذشتن از آنان، می‌بایست تمامی مهارت‌های خود را به کار گیرد.

پس موتورسیکلت خود را انتخاب کرده و کلاه ایمنی خود را بر سر بگذارید؛ چرا که مسیری پرخطر در پیش دارید. در این بازی اندرویدی، موانع بسیاری در پیش روی شماست که در مسیرهایی متنوع به تصویر کشیده می‌شوند. امیدواریم با دانلود و تجربه چالش‌های این بازی، از اوقات فراغت لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Moto X3M Bike Race Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Moto X3M Bike Race Game :

– دارا بودن مجموعه‌ای از 75 مرحله سرگرم‌کننده و جذاب

– قابلیت آنلاک کردن موتورسیکلت‌های جدید

– دارا بودن مراحل چالش زمانی

– امکانات کنترلی ساده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Moto X3M Bike Race Game1 150x84 - دانلود بازی Moto X3M Bike Race Game 1.4.3 - موتورسواری مهیج برای اندروید Moto X3M Bike Race Game2 150x84 - دانلود بازی Moto X3M Bike Race Game 1.4.3 - موتورسواری مهیج برای اندروید Moto X3M Bike Race Game3 150x84 - دانلود بازی Moto X3M Bike Race Game 1.4.3 - موتورسواری مهیج برای اندروید Moto X3M Bike Race Game4 150x84 - دانلود بازی Moto X3M Bike Race Game 1.4.3 - موتورسواری مهیج برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR