دانلود Iris Pro 1.2.0 / Mini Pro 0.4.0.0 Portable – نرم افزار محافظت از چشم و سلامت بینایی

دانلود Iris Pro 0.9.1.1 - نرم افزار محافظت از چشم و سلامت بینایی

 

دانلود Iris Pro

| نرم افزار محافظت از چشم و سلامت بینایی |

 

Iris 1.2.0 / Mini Pro 0.4.0.0 Portable نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، جهت محافظت از چشم و سلامت بینایی افراد، مخصوص سیستم‌های کامپیوتری است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که روزانه چندین ساعت را پای سیستم می‌گذرانید، چشمان شما در معرض آسیب‌هایی جدیدی قرار دارند. بسیاری از افرادی که روزانه به مدت 8 الی 10 ساعت با سیستم‌های کامپیوتری سر و کار دارند، پس از گذشت مدتی به مشکل سلامت بینایی دچار و مجبور به استفاده از عینک می‌شوند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که می‌خواهید همواره وضعیت بینایی خود را در شرایط مطلوب نگاه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم پروژه مبتکرانه Iris Pro را از دست ندهید.

پروژه جدید Iris Pro، قادر است مجموعه‌ای از روش‌ها و راهکارهای جلوگیری از پدیدار شدن مشکلات بینایی حاصل از کار با کامپیوتر را به شما نشان دهد. این نرم افزار، می‌تواند ضمن بهبود فعالیت‌های شما، از بروز آسیب‌های بینایی جلوگیری کند و در کنار آن، وضعیت پیشرفت فعالیت‌های شما را به شکلی موثر برنامه‌ریزی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Iris Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Iris Pro :

– دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای مناسب جهت محافظت از سلامت بینایی

– امکان زمان‌بندی‌های دقیق برای استراحت در حین کار با کامپیوتر

– دارا بودن امکان تنظیم دمای رنگ‌ها و همچنین فیلتر نور آبی رنگ

– دارا بودن پوسته سیاه برای تمامی قسمت‌ها

– امکان تشخیص پلک زدن چشم

– سازگاری با پلت‌فرم‌های مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR