دانلود SideFX Houdini FX 18.5.596 x64 – نرم افزار طراحی 3 بعدی

دانلود SideFX Houdini FX 18.5.596 x64 - نرم افزار طراحی 3 بعدی

 

دانلود SideFX Houdini FX

| نرم افزار طراحی 3 بعدی |

 

SideFX Houdini FX 18.5.596 x64 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، در زمینه طراحی انیمیشن‌ها و مدل‌های 3 بعدی است که با فراهم‌سازی یک محیط تعاملی حرفه‌ای و پیشرفته، کاربران را قادر می‌سازد به ساده‌ترین شکل ممکن، طرح‌هایی خارق‌العاده را ایجاد کنند. فرقی نمی‌کند که شما در حال مدل‌سازی برای انیمیشن‌های ویدیویی باشید و یا بازی‌های کامپیوتری؛ در هر حالت نرم‌افزار مذکور مجموعه‌ای از ابزارهای کامل را برای سهولت فعالیت‌های شما در نظر گرفته است. به کمک این نرم افزار و مجموعه متنوعی از انواع ابزارهای غنی آن، شما می‌توانید تیزرهای تبلیغاتی، کاراکترهای مربوط به یک بازی ویدیویی و یا فیلم‌ها را ایجاد نمایید. این برنامه، در واقع یک ابزار مدل‌سازی و خلق افکت‌های تصویری است که از آن می‌توانید برای تمامی زمینه‌های طراحی 3 بعدی استفاده کنید.

نرم افزار هودینی با دارا بودن انعطاف‌پذیری بسیار بالا و فراهم‌سازی یک محیط کاربری مدرن، طراحان و کارگردان‌های این دسته از پروژه‌های طراحی 3 بعدی را  قادر می‌سازد در زمانی کوتاه‌تر، طرح‌هایی غنی و حرفه‌ای را خلق کنند. اصلی‌ترین ویژگی‌‌های نرم‌افزار هودینی، در مدل‌سازی، ساخت کاراکترهای گرافیکی، نورپردازی، رندرینگ و … خلاصه می‌شود. هودینی، قادر است شعله‌های آتش و حرکات مایعات و همچنین افکت دود را به شکلی واقع‌گرایانه شبیه‌سازی و مدل‌سازی کند؛ از این رو شما می‌توانید از این نرم افزار، در طراحی‌های تجاری خود استفاده مفید کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SideFX Houdini FX را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SideFX Houdini FX :

– دارا بودن مجموعه ابزارهای متنوع برای مدل‌سازی، ساخت کاراکترهای گرافیکی، نورپردازی، رندرینگ و …

– قابلیت شبیه‌سازی واقع‌گرایانه افکت‌های شعله‌های آتش، مایعات، دود و …

– مناسب برای شبیه‌سازی ذرات، افکت‌های مایعات سطحی و اقیانوس‌ها

– شبیه‌سازی حرفه‌ای حرکت گرد و غبار و حرکت پرنده‌ها در آسمان

– دارا بودن ابزارهای حرفه‌ای انیمیشن‌سازی

– امکان مدل‌سازی و شبیه‌سازی‌های واقع‌گرایانه پوست و مو

– دارا بودن محیط کاربری زیبا با دسته‌بندی‌های منحصر به فرد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR