دانلود Firefox Focus The Privacy Browser 1.0 – مرورگر ایمن فایرفاکس برای اندروید

دانلود Firefox Focus The Privacy Browser 1.0 - مرورگر ایمن فایرفاکس برای اندروید

 

دانلود Firefox Focus The Privacy Browser برای اندروید

| مرورگر ایمن فایرفاکس برای اندروید |

 

Firefox Focus The Privacy Browser 1.0 نام جدیدترین نسخه رسمی مرورگر جدید موزیلا فایرفاکس، مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. همانطور که می‌دانید، مرورگر موزیلا فایرفاکس، یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای سیستم‌عامل ویندوز، اندروید، لینوکس و … است. کمپانی موزیلا، با عرضه نسخه کاملا جدیدی از مرورگر فایرفاکس، امکانات حریم خصوصی را تا بالاترین حد ممکن مورد تمرکز خود قرار داده است. از این پس می‌توانید در نهایت امنیت، در میان صفحات وب به جستجو بپردازید؛ چرا که هیچ‌گونه ردپایی از شما در اینترنت بر جا نخواهد ماند! نسخه جدید مرورگر فایرفاکس، قادر است بسیاری از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های ردیابی و جمع‌آوری اطلاعات خصوصی را بلاک کند و بدین ترتیب امکان وبگردی در نهایت امنیت را برای شما فراهم آورد.

از لحظه‌ای که شما این مرورگر اینترنتی را باز می‌کنید و تا زمانی که با آن به مرور صفحات وب‌ می‌پردازید، هیچ داده‌ای از شما ثبت و ضبط نمی‌شود. شما به آسانی می‌توانید تمامی وب‌سایت‌های بازدید شده، کوکی‌هاو پسوردهای ذخیره شده را حذف کرده و از انواع سرویس‌های جاسوسی و ردیابی در امان باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Firefox Focus برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Firefox Focus The Privacy Browser :

– نسخه‌ای کاملا جدید از مرورگر موزیلا فایرفاکس برای اندروید

– تمرکز ویژه بر حفظ حریم خصوصی کاربر

– جلوگیری از ثبت و ردیابی فعالیت‌های کاربر

– خنثی‌سازی ترکرهای اینترنت بدون نیاز به تنظیمات دستی

– امکان حذف خودکار تاریخچه مرورگر، کوکی‌ها و پسوردهای ذخیره شده

– بلاک کردن تبلیغات اینترنتی و افزایش سرعت جستجو در صفحات وب

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Firefox Focus The Privacy Browser1 84x150 - دانلود Firefox Focus The Privacy Browser 1.0 - مرورگر ایمن فایرفاکس برای اندروید Firefox Focus The Privacy Browser2 84x150 - دانلود Firefox Focus The Privacy Browser 1.0 - مرورگر ایمن فایرفاکس برای اندروید Firefox Focus The Privacy Browser3 84x150 - دانلود Firefox Focus The Privacy Browser 1.0 - مرورگر ایمن فایرفاکس برای اندروید Firefox Focus The Privacy Browser4 84x150 - دانلود Firefox Focus The Privacy Browser 1.0 - مرورگر ایمن فایرفاکس برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR