دانلود ReviverSoft PC Benchmark 1.1.0.2 – نمایش بنچمارک کامپیوتر

دانلود ReviverSoft PC Benchmark 1.0.4.534 - نمایش بنچمارک کامپیوتر

 

دانلود ReviverSoft PC Benchmark

| نمایش بنچمارک کامپیوتر |

 

ReviverSoft PC Benchmark 1.1.0.2 نام یک نرم افزار سبک و کم‌حجم، به منظور نمایش بنچمارک سیستم‌های کامپیوتری است. همانطور که می‌دانید، امروزه اپلیکیشن‌های بنچمارک متعددی در مارکت‌های اندروید و iOS وجود دارند. با عرضه هریک از دستگاه‌های تلفن همراه یا تبلت‌های اندروید یا iOS، کاربران توانایی‌های آن را به کمک اپلیکیشن‌های بنچمارک به چالش می‌کشانند. اما وجود نرم‌افزارهای بنچمارک در سیستم‌های کامپیوتری تحت ویندوز بسیار کمتر از حضور پرشمار آنان در مارکت‌های اندروید یا iOS است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از جدیدترین نرم‌افزارهای بنچمارک، مخصوص سخت‌افزارهای کامپیوتر در خدمت شما هستیم.

نرم‌افزار مذکور، قادر است قدرت و توانایی واقعی سخت‌افزار سیستم کامپیوتری شما را برایتان به نمایش بگذارد تا به طور حقیقی از امکانات آن مطلع شوید. این برنامه، توانایی‌های واقعی سیستم کامپیوتری و مقدار دقیق سرعت آن را به شما نمایش می‌دهد و در صورتی که این نتیجه، با تجربه فعلی شما در تضاد باشد، شما به آسانی می‌توانید با انجام چند قدم ساده، سرعت واقعی سیستم کامپیوتری خود را بازیابی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ReviverSoft PC Benchmark را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ReviverSoft PC Benchmark :

– حجم بسیار کم و رایگان بودن

– دارا بودن رابط کاربری ساده و شیک

– انجام تست‌های مختلف بر روی سیستم در عرض چند دقیقه

– بهینه‌سازی سرعت و عملکرد سیستم

– نمایش راهکارهایی برای افزایش سرعت عملکرد سیستم

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR