دانلود Synthetik Studio Artist 5.0 – نرم افزار ترسیم آثار هنری به صورت خودکار

دانلود Synthetik Studio Artist 5.0 - نرم افزار ترسیم آثار هنری به صورت خودکار

 

دانلود Synthetik Studio Artist

| نرم افزار ترسیم آثار هنری به صورت خودکار |

 

Synthetik Studio Artist 5.0 با عنوان یک دستیار هوش مصنوعی فوق پیشرفته، برای تصاویر دیجیتالی و فایل‌های ویدیویی معرفی شده است. به کمک این نرم افزار فوق‌العاده قدرتمند، شما کاربران به سادگی می‌توانید آثار هنری بسیار زیبایی را در قالب نقاشی‌های دستی و یا طرح‌های چشم‌نواز به تصویر بکشانید. اگر ما نیز از علاقمندان به آثار هنری و نقاشی‌های فوق‌العاده آن هستید، حتما نیازی نیست که برای این‌کار، به کلاس‌های نقاشی و یا ترسیمی مراجعه کنید؛ چرا که به کمک استودیوی هنری Synthetik Studio Artist، هر کاربری می‌تواند یک هنرمند مشهور باشد! به کمک این استودیوی بسیار قدرتمند و پیشرفته، شما کاربران می‌توانید از تصاویر معمولی و یا فیلم‌های خود، یک اثر هنری چشم‌گیر و خارق‌العاده را خلق کنید.

سازندگان این استودیوی هنری فوق پیشرفته، مدعی هستند که هیچ‌یک از ابزارهای موجود در مارکت، به این برنامه شباهت نداشته و هوش مصنوعی به کارگیری شده در این نرم افزار در نوع خود بی‌نظیر است. Studio Artist، اولین استودیوی هنری کاملا اتوماتیک برای تولید تصاویر هنری، نقاشی‌های خلاقانه و ایجاد روتوسکوپ‌های خودکار است. تنها کافیست که فایل منبع تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را به محیط برنامه وارد کنید، پس از آن با انتخاب استایل مورد علاقه خود، قادر هستید فایل مورد نظرتان را در سبک هنری فوق‌العاده‌ای تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Synthetik Studio Artist را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Synthetik Studio Artist :

– دارا بودن قابلیت‌ ترسیم آثار هنری و نقاشی به صورت دستی یا خودکار

– قابلیت تبدیل خودکار تصاویر رستر به وکتور

– امکان بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت

– قابلیت تهیه نسخه موزائیکی عکس‌ها

– دارا بودن مجموعه‌ای فوق‌العاده از افکت‌های منحصر به فرد

– دارا بودن مجموعه‌ای از سبک‌های بسیار زیبای هنری برای ترسیم به صورت خودکار

– برخورداری از یک دستیار هوش مصنوعی بسیار پیشرفته

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های گرافیکی و ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 913 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR