دانلود بازی Mr Future Ninja 1.65 – نینجای آینده برای اندروید

دانلود بازی Mr Future Ninja 1.65 - نینجای آینده برای اندروید

 

دانلود بازی Mr Future Ninja برای اندروید

| بازی نینجای آینده برای اندروید |

 

Mr Future Ninja 1.65 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماجرایی از استودیوی بازی‌سازی Appsolute Games است. این بازی اندرویدی جدید، تاکنون موفق به دریافت 2 جایزه Grand Prix Award و Best Game Design در سال 2016 گردیده است و با یک طراحی مفهوم و بسیار چشم‌گیر، توجه طیف وسیعی از پلیرهای بازی‌های اندرویدی را متوجه خود ساخته است. این بازی که با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه گردیده است، توانسته امتیاز 5.0 از 5.0 را به خود اختصاص دهد، در واقع تمامی پلیرهای آن، رضایت کاملی را از تجربه این بازی داشته‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از این بازی جذاب و محبوب را به صورت رایگان برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توانید با دانلود و نصب آن، اوقات فراغت خود را سپری کنید.

در این بازی اندرویدی، شما در قالب یک نینجای حرفه‌ای و خبره نقش‌آفرینی می‌کنید که می‌بایست در اطراف یک آسمان خراش مربوط به یک کمپانی شوم، ماجراجویی‌های خود را آغاز کنید. سایر نینجاهای قبیله شما، توسط سران این شرکت شوم دزدیده شده‌اند و به زودی قرار است که بر روی آنان آزمایش‌هایی وحشتناک انجام گیرد. آنان سعی دارند تا با شبیه‌سازی ژنتیکی، از این نینجاها کپی‌برداری کرده و آنان را در بازار به فروش برسانند. در این میان، شما آخرین امید برای آزادسازی نینجاهای قبلیه و از بین بردن نقشه‌های این شرکت شیطانی هستید. هم اکنون می توانید بازی Mr Future Ninja را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mr Future Ninja1 150x84 - دانلود بازی Mr Future Ninja 1.65 - نینجای آینده برای اندروید Mr Future Ninja2 150x84 - دانلود بازی Mr Future Ninja 1.65 - نینجای آینده برای اندروید Mr Future Ninja3 150x84 - دانلود بازی Mr Future Ninja 1.65 - نینجای آینده برای اندروید Mr Future Ninja4 150x84 - دانلود بازی Mr Future Ninja 1.65 - نینجای آینده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR