دانلود Directory Opus Pro 12.29 Build 8272 – نرم افزار مدیریت فایل برای ویندوز

دانلود Directory Opus Pro 12.6 Build 6369 - نرم افزار مدیریت فایل برای ویندوز

 

دانلود Directory Opus Pro

| نرم افزار مدیریت فایل برای ویندوز |

 

Directory Opus Pro 12.29 Build 8272 نام یک جایگزین جدید و قدرتمند برای ویندوز اکسپلورر است. همانطور که می‌دانید، تمامی فرآیندهای مدیریت فایل‌ها از جمله تغییر نام، حذف کردن، کپی و یا منتقل کردن، جستجوی فایل و… در قالب محیطی با نام Windows Explorer انجام می‌گیرد. ویندوز اکسپلور، در واقع فایل‌ منیجر رسمی کمپانی مایکروسافت برای ویندوز است که به کمک آن، کاربران بتوانند به سازماندهی فایل‌ها و دسترسی سریع به آنان بپردازند. اما اگر شما نیز از محدودیت‌های این نرم افزار پیش فرض خسته شده‌اید، ما برای شما یک نرم افزار جایگزین را در نظر گرفته‌ایم.

نرم افزار مذکور، در کنار قابلیت‌های پیش‌فرض ویندوز اکسپلورر، مجموعه‌ای دیگر از امکانات کاربردی را نیز برای شما فراهم می‌کند که به کمک آنان قادر باشید به بسیاری از قابلیت‌های جدید در این محیط دسترسی پیدا کنید. رابط کاربری دو پنله، نمایش درختی فولدربندی‌ها، سازگاری کامل با فرمت‌های فشرده، دسترسی به حساب‌های FTP و … از مهم‌ترین امکاناتی هستند که این فایل منیجر حرفه‌ای برای شما در نظر گرفته است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Directory Opus Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Directory Opus Pro :

– دارا بودن پنل مستقل یا دوگانه برای نمایش محتویات فولدرها

– دارا بودن ویژگی پشتیبانی از تب‌ها برای جلوگیری از شلوغی بی مورد صفحه نمایش

– جایگزینی بسیار مناسب برای ویندوز اکسپلورر

– قابلیت جستجوی پیشرفته فایل‌ها و فولدرها

– امکان تعریف برچسب و رتبه‌دهی ستاره‌ای به اطلاعات

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های ZIP, 7ZIP, RAR

– امکان اتصال مستقیم به حساب‌های FTP

– قابلیت حذف فولدرها و یا اطلاعات تکراری

– امکان یکسان‌سازی محتویات فولدرها

– امکان شخصی‌سازی رابط کاربری نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR