دانلود نوحه و مداحی شهادت امام علی (ع) شب 19 و 21 رمضان 96 – حاج محمود کریمی – شب های قدر

دانلود نوحه و مداحی شهادت امام علی (ع) شب 19 رمضان 96 - حاج محمود کریمی - شب های قدر

 

دانلود نوحه و مداحی شهادت امام علی (ع)

| با نوای حاج محمود کریمی |

| مراسم عزاداری شب 21 رمضان اضافه شد… |

 

رمضان 96 – حاج محمود کریمی مجموعه کامل مراسم شب‌های قدر در هیأت رایه العباس علیه السلام است که جدیدترین فایل‌های صوتی مربوط به آن را طی شب‌های آینده نیز در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار خواهیم داد. ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، تصمیم گرفتیم پوشش کاملی از مراسم مناجات و نوحه‌خوانی حاج محمود کریمی در میان دوست‌داران و عاشقان حضرت امیرالمونین (ع) را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

مجموعه حاضر، شب به شب با مراسم جدید به روز رسانی می‌شود و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به همین صفحه، فایل‌های صوتی جدید مراسم را نیز دانلود کنید. این مراسم که همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر در هیأت رایه العباس علیه السلام برگذار می‌شود، به طور کامل در قالب مجموعه‌ای صوتی در اختیار شما قرار گرفته و شامل مناجات، نوحه و مداحی مخصوص شب‌های قدر ماه مبارک رمضان است. هم اکنون می توانید مراسم کامل نوحه و مداحی شهادت امام علی (ع) 96 از حاج محمود کریمی را به صورت کامل از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

chart pie - دانلود نوحه و مداحی شهادت امام علی (ع) شب 19 و 21 رمضان 96 - حاج محمود کریمی - شب های قدر شب نوزدهم ماه مبارک رمضان – 66 مگابایت

دانلود بخش اول – مناجات ( تو این شبا یاد خدا رو عشقه )
دانلود بخش دوم – قرائت دعای ابوحمزه ثمالی
دانلود بخش سوم – روضه ( تا ترک خورد سرش دخترش افتاد زمین )
دانلود بخش چهارم – زمینه ( کوچه ها خلوت و خاموش )
دانلود بخش پنجم – شور ( اونی که مجنونه میدونه دیوونه میمونه )

دانلود دانلود مجموعه کامل شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

 

———————————————————————-

 

chart pie - دانلود نوحه و مداحی شهادت امام علی (ع) شب 19 و 21 رمضان 96 - حاج محمود کریمی - شب های قدر شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان – 116 مگابایت

دانلود بخش اول – روضه ( تو گفتی و من اومدم )
دانلود بخش سوم – زمینه ( یاعلی انت امیر المؤمنین )
دانلود بخش چهارم – شور ( سری به نیزه بلند است )
دانلود بخش پنجم – شور ( خورشید نه آن است که هر روز بچرخد )

دانلود دانلود مجموعه کامل شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR