دانلود Quick AppLock Pro 1.4.2 – نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن های اندروید

دانلود Quick AppLock Pro 1.4.2 - نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن های اندروید

 

دانلود Quick AppLock Pro برای اندروید

| نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن های اندروید |

 

Quick AppLock Pro 1.4.2 نام یک نرم افزار اندرویدی جدید، برای محافظت از اپلیکیشن‌های اندرویدی است. همانطور که می‌دانید، یک دستگاه تلفن همراه، حاوی مجموعه‌ای از انوع اطلاعات محرمانه و شخصی است. اگر شما نیز همواره نگران این هستید که اطلاعات شما در دسترس دیگران قرار بگیرد، ما برای شما نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید از دسترسی دیگران به اپلیکیشن‌های مختلف جلوگیری کنید. برای مثال، به کمک این برنامه شما می‌توانید اپلیکیشن تلگرام، گالری عکس‌ها، پیامک‌ها و … را قفل کنید. بدین ترتیب، هیچ فرد دیگری غیر از شما، نمی‌ـواند به قسمت‌های قفل شده دسترسی پیدا کند.

کاربران دیگر، با اجرای اپلیکیشن‌های قفل شده با صفحه لاک‌اسکرین رو به رو می‌شوند، از این رو تنها آن دسته از کاربرانی می‌توانند به محتویات دستگاه شما دسترسی داشته باشند که رمز تعریف شده از آن را بدانند. بنابراین در صورتی که شما نیز می‌خواهید از اطلاعات حساس و محرمانه خود در گوشی‌ها و تبلت‌های خود محافظت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم Quick AppLock Pro را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Quick AppLock Pro برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quick AppLock Pro :

– تامین امنیت اطلاعات محرمانه و حساس در گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید

– تامین امنیت اطلاعات از دستگاه‌های گم شده یا به سرقت رفته

– محافظت از حریم خصوصی دستگاه کاربر

– امکان محدود کردن دسترسی به قسمت‌های مورد نظر کاربر

– جلوگیری از پاسخ‌دهی به تماس‌ها یا پیامک‌ها توسط افراد دیگر

– امکان قفل کردن اپلیکیشن‌های پیامک‌ها، تلگرام، واتساپ و …

– امکان قفل کردن اپلیکیشن‌ها با سنسور اثر انگشت

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Quick AppLock Pro1 84x150 - دانلود Quick AppLock Pro 1.4.2 - نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن های اندروید Quick AppLock Pro4 84x150 - دانلود Quick AppLock Pro 1.4.2 - نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن های اندروید Quick AppLock Pro2 84x150 - دانلود Quick AppLock Pro 1.4.2 - نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن های اندروید Quick AppLock Pro3 84x150 - دانلود Quick AppLock Pro 1.4.2 - نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR