دانلود برنامه نهج البلاغه (نور) شامل متن، ترجمه، خطبه ها و نامه ها برای اندروید

دانلود برنامه نهج البلاغه (نور) شامل متن، ترجمه، خطبه ها و نامه ها برای اندروید

 

دانلود نهج البلاغه (نور) برای اندروید

| نرم افزار نهج البلاغه (نور) شامل متن، ترجمه، خطبه ها و نامه ها |

 

نهج البلاغه (نور) نسخه 2.3 نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید از استودیوی نرم افزاری مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) است که در اختیار شما بازدیدکنندگان و کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار می‌گیرد. اگر شما هم به دنبال یک اپلیکیشن جامع، با محیطی مذهبی و بسیار زیبا از نهج البلاغه هستید، اپلیکیشن نهج البلاغه (نور) را از دست ندهید. این برنامه، همچون یک کتاب نهج البلاغه همراه، همواره در گوشی یا تبلت اندرویدی شما در دسترس است و می‌توانید از سخنان، خطبه‌ها و نامه‌های حضرت علی (ع) بهره ببریدwww.yasdl.com

اپلیکیشن جدید نهج البلاغه، مجموعه کامل کتاب نهج البلاغه، شامل متن، ترجمه، خطبه ها و نامه‌ های امیر مومنان را برای شما در قالب محیطی مذهبی و بسیار زیبا تدارک دیده است که در هر زمان، می‌توانید به آن مراجعه کنید. همزمان با نزدیک شدن به ایام شهادت حضرت علی (ع)، شما را دعوت می‌کنیم فرصت غنیمت شمرده و با مطالعه یکی از از بهترین کتاب‌ها برای نجات بشریت، در سخنان پرفیض حضرت علی (ع) تامل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار نهج البلاغه (نور) برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار نهج البلاغه (نور) :

– دارا بودن متن کامل نهج البلاغه با کیفیت و وضوح بالا

– امکان مطالعه همزمان ترجمه فارسی

– امکان ایجاد لیست علاقه‌مندی‌ها

– دارا بودن فهرست خطبه‌ها، نامه‌ها و …

– امکان به اشتراک‌گذاری متن و ترجمه

– امکان تنظیم اندازه فونت

– دارا بودن قابلیت تغییر پوسته نرم افزار

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Nahjolbalaghe1 85x150 - دانلود برنامه نهج البلاغه (نور) شامل متن، ترجمه، خطبه ها و نامه ها برای اندروید Nahjolbalaghe2 85x150 - دانلود برنامه نهج البلاغه (نور) شامل متن، ترجمه، خطبه ها و نامه ها برای اندروید Nahjolbalaghe3 85x150 - دانلود برنامه نهج البلاغه (نور) شامل متن، ترجمه، خطبه ها و نامه ها برای اندروید Nahjolbalaghe4 85x150 - دانلود برنامه نهج البلاغه (نور) شامل متن، ترجمه، خطبه ها و نامه ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR