دانلود URL Blocker 1.0.0.19 – محدود کردن دسترسی به آدرس های اینترنتی

دانلود URL Blocker 1.0.0.19 - محدود کردن دسترسی به آدرس های اینترنتی

 

دانلود URL Blocker

| نرم افزار محدود کردن دسترسی به آدرس های اینترنتی |

 

URL Blocker 1.0.0.19 نام یک ابزار بسیار کوچک و کاربردی، به منظور محدودسازی دسترسی به آدرس‌های اینترنتی است. همانطور که می‌دانید، امروزه قشرهای مختلفی از کاربران، به شبکه اینترنت دسترسی دارند. اگر شما هم از دسته والدینی هستید که می‌خواهید فعالیت فرزندان خود را در شبکه اینترنت تحت کنترل خود قرار دهید، نرم افزار URL Blocker می‌تواند در این زمینه کمک شایانی را به شما بکند. کاربرد شبکه اینترنت برای دانش‌آموزان و یا فرزندان خردسال شما، می‌بایست محدود به وب‌سایت‌های علمی، آموزشی و … باشد. با وجود آنکه فضای اینترنت، محیطی بسیار مفید است، اما کاربردهای مضر آن در برخی مواقع بیشتر از محاسن آن هستند.

به کمک URL Blocker، شما والدین محترم می‌توانید از امکان دسترسی فرزندان خود به وب‌سایت‌های تعریف شده جلوگیری کنید. برای مثال، شما می‌توانید با وارد کردن آدرس شبکه‌های اجتماعی در این نرم افزار، امکان دسترسی آنان را به کلی ببندید، از این رو دیگر با استفاده از این سیستم کامپیوتری، امکان استفاده از وب‌سایت‌های تعریف شده از سوی شما وجود نخواهد داشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار URL Blocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار URL Blocker :

– ابزاری مناسب برای کنترل فرزندان توسط والدین

– جلوگیری از دسترسی به آدرس‌های اینترنتی خاص

– امکان اضافه کردن لیست به صورت دستی و یا گروهی

– کنترل کاربران در فضای وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR