دانلود تریلر رسمی بازی FIFA 18

دانلود تریلر رسمی بازی FIFA 18

 

دانلود تریلر رسمی بازی FIFA 18

| رونمایی از اولین تریلر بازی FIFA 18 |

| کنفرانس E3 2017 : تریلر بخش داستانی و تریلر گیم‌پلی بازی اضافه شدند… |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک سوپرایز ویژه، برای دوست‌داران سری بازی‌های فوتبالی فیفا در خدمت شما عزیزان هستیم. کمپانی EA GAMES، از اولین تریلر رسمی بازی FIFA 18 پرده‌برداری کرد. همانطور که می‌دانید، بازی‌های FIFA و PES، دو غول شناخته شده در زمینه بازی‌های فوتبالی هستند. کمپانی‌های KONAMI و EA GAMES، سالانه با عرضه نسخه جدیدی از این بازی‌ها، سعی بر شکست رقیب دیرینه خود دارند. این بار، کمپانی EA GAMES، اقدام به عرضه اولین تریلر فیفا 18 کرده است. در این فایل ویدیویی، شاهد اولین پیش‌نمایش از بازی فوق‌العاده فیفا 18 هستیم، شما هم اکنون می‌توانید با دانلود این فایل ویدیویی، خودتان را برای بازی خارق‌العاده این کمپانی بازی‌‌سازی آماده کنید.

بازی فوتبالی فیفا 18، در تاریخ 7 مهر 96 برای PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PS3, Xbox 360, PC عرضه می‌شود و دوست‌داران فیفا می‌توانند تا زمان فرا رسیدن این بازی، با تماشای این تریلر، به پیشواز آن بروند. برای اولین بار در تاریخ بازی‌های فیفا، سرانجام تصویر کریستیانو رونالدو، به عنوان ستاره رئال مادرید بر روی کاور این بازی به چشم می‌خورد. در اولین تریلر این بازی محبوب، چشم‌اندازهایی فوق‌العاده از پا به توپ، ضربه ایستگاهی و شادی بعد از گل معروف این ستاره پرتغالی به تصویر کشیده می‌شود. هم اکنون میتوانید تریلر رسمی بازی FIFA 18 را با کیفیت عالی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 7.9 + 14.9 + 16.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR