دانلود بازی Drifting Lands برای PC

دانلود بازی Drifting Lands برای PC

 

دانلود بازی Drifting Lands برای کامپیوتر

| بازی سرزمین دریفت |

| نسخه PLAZA |

 

Drifting Lands بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Alkemi ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از طرفداران سری بازی‌های تیراندازی در نمای 2 بعدی و کلاسیک باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم Drifting Lands را از دست ندهید! در این بازی، شما وظیفه هدایت یک وسیله نقلیه با قابلیت پرواز را بر عهده دارید که ضمن بازدید از منطقه‌هایی زیبا و منحصر به فرد، می‌بایست تعداد 100 مرحله مختلف را پشت سر بگذارید و با کسب امتیازهای بیشتر، قدرت و توان خود را بهینه‌سازی کنید.

در این بازی، شما به 70 نوع مختلف از انواع قدرت‌ها و مهارت‌ها دسترسی دارید که از جمله آنان می‌توان به تیراندازی‌های انفجاری، قابلیت کنترل زمان و … اشاره کرد. در این بازی شما می‌توانید 3 کلاس مختلف از انواع سبک‌ها را امتحان کرده و با استایل منحصر به فرد خود، سفینه خود را هدایت کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به قابلیت شخصی‌سازی توانایی‌ها، وجود آیتم‌های مختلف و سبک‌های بازی متنوع اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Drifting Lands را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drifting Lands1 300x169 - دانلود بازی Drifting Lands برای PC Drifting Lands2 300x169 - دانلود بازی Drifting Lands برای PC

 

Drifting Lands3 300x169 - دانلود بازی Drifting Lands برای PC Drifting Lands4 300x169 - دانلود بازی Drifting Lands برای PC

 

Drifting Lands5 300x169 - دانلود بازی Drifting Lands برای PC Drifting Lands6 300x169 - دانلود بازی Drifting Lands برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP or Better
Processor: Anything for Gaming Bought In The Past 2 or 3 Years
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Any AMD/ATI or NVidia with more than 512Mo of DEDICATED RAM
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: Anything that Goes Beyond Bleep Really
Additional Notes: Will Most Probably Not Work With Intel Video Cards

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or 8
Processor: Intel Quad Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Any powerful AMD/ATI or NVIDIA card with more than 512 of RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: Anything that Goes Beyond Bleep Really
Additional Notes: Will Most Probably Not Work With Intel Video Cards

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 532 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR