دانلود Clipboard Pro [License] 1.3.2 – نرم افزار مدیریت کلیپ بورد برای اندروید

دانلود Clipboard Pro [License] 1.3.2 - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد برای اندروید

 

دانلود Clipboard Pro برای اندروید

| نرم افزار مدیریت کلیپ بورد برای اندروید |

 

Clipboard Pro [License] 1.3.2 نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید، جهت مدیریت و سازماندهی آسان حافظه کلیپ بورد در سیستم‌عامل اندروید است. همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های مشترک سیستم‌عامل اندروید و ویندوز، برخوردار بودن از امکان Copy/Paste انواع متون و تصاویر است. کاربران این سیستم‌عامل، با کپی کردن یک کلمه یا جمله، در واقع آن را در حافظه‌ای با نام کلیپ بورد قرار می‌دهند. این داده تا زمانی در حافظه کلیپ بورد قرار دارد که داده دیگری جایگزین آن نشده باشد. توسط نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان و کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار داده‌ایم، شما کاربران قادر هستید مدیریتی بهتر را بر این حافظه داشته باشید.

دسترسی به این نرم افزار، به صورت یک شرتکات ویژه در بالاتر از تمامی اپلیکیشن‌ها امکان‌پذیر است. کاربر به آسانی می‌تواند به تمامی محتویات کلیپ‌بورد دسترسی داشته و حتی قدیمی‌ترین آنان را مجددا مورد استفاده قرار دهد. در واقع این برنامه می‌تواند کنترل محتویات کلیپ‌بورد را به شکل بهتری امکان‌پذیر سازد. هم اکنون می توانید نرم افزار Clipboard Pro [License] برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Clipboard Pro [License] :

– دسترسی سریع با شرتکات ویژه

– امکان مدیریت محتویات حافظه کلیپ‌بورد همراه با زمان درج

– دارا بودن یک آیکون شناور بر روی تمامی اپلیکیشن‌ها

– دارا بودن قابلیت جستجوی متن بین محتویات این حافظه

– امکان بک‌آپ‌گیری ساده از محتویات حافظه کلیپ‌بورد

– سادگی در استفاده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Clipboard Pro2 84x150 - دانلود Clipboard Pro [License] 1.3.2 - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد برای اندروید Clipboard Pro3 84x150 - دانلود Clipboard Pro [License] 1.3.2 - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد برای اندروید Clipboard Pro4 84x150 - دانلود Clipboard Pro [License] 1.3.2 - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد برای اندروید Clipboard Pro1 84x150 - دانلود Clipboard Pro [License] 1.3.2 - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR