فروشگاه خواستنی – خرید و فروش انگشتر ، تسبیح ، نقره و ..

فروشگاه خواستنی - خرید و فروش انگشتر ، تسبیح ، نقره و ..

 

فروشگاه خواستنی – خرید و فروش انگشتر ، تسبیح ، نقره و ..

فروشگاه خواستنی ، فروشگاه آنلاین اینترنتی

زمان یکی از با ارزش ترین سرمایه های انسانی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود. اهمیت زمان آنقدر برای بشر شناخته شده بود که همواره سعی داشته و دارد، تا برای رسیدن به اهداف خود کوتاه ترین مسیر را انتخاب کند. مسیری که او را زودتر به هدف مورد نظر خود برساند .

عامل کیفیت به تنهایی نمیتواند رمز موفقیت یک فروشگاه باشد. قیمت و ضمانت و کیفیت محصولات یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید است که میتواند مشتری را ترغیب به خرید یا از آن دلسرد کند.

فروش بهترین و مرغوب ترین انواع تسبیح

ارائه محصولات دست اول مخصوصا, تسبیح شاه مقصود با قیمت مناسب از اصلی ترین رموز موفقیت فروشگاه خواستنی است . فروشگاه خواستنی بعد از چند دهه فروش تخصص سنگ و زیور آلات و تسبیح  در بازار رضا هم اکنون با فروش اینترنتی خود خواهان آن است که مشتریان گرامی با کمترین صرف وقت بتوانند  بهترین خرید آنلان رو انجام بدهند در راستای خدمت رسانی بهترر به مشتریان، فروشگاه خواستنی  با بهره گیری از تیم فنی متخصص به سوالات مشتریان پیش از خرید پاسخ خواهد داد.

 

 

فروش انواع انگشتر نقره

فروشگاه اینترنتی خواستنی یکی از بزرگترین فروشگاههای آنلاین خرید و فروش انگشتر می باشد.  درخواستنی هر روز حوزه های تازه ای افزوده میشود .فروشگاه خواستنی بعد از چند دهه فروش تخصص سنگ و زیور آلات و تسبیح  در بازار رضا هم اکنون با فروش اینترنتی خود خواهان آن است که مشتریان گرامی با کمترین صرف وقت بتوانند  بهترین خرید آنلان رو انجام بدهند در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان، فروشگاه خواستنی  با بهره گیری از تیم فنی متخصص به سوالات مشتریان پیش از خرید پاسخ خواهد داد. خواستنی امیدوار است تا بتواند محیطی امن و شرایطی آسان را برای خرید انواع  انگشتر نقره و تسبیح و زیور آلات  برای شما فراهم کند.

 

معرفی لوح عین علی (ع):

لوح عین علی (ع) یک محصول بی نظیر رو براتون معرفی خواهیم کرد که در کمتر فروشگاهی با این کیفیت و دقت می توان مشابه‌ش رو یافت . لوح عین کاملا دست نویس توسط استاد مجرب و خبره این کار و کاملا به وقت و ساعت حکاکی شده است. اطلاع دارید که دعا و حرز طلسم بازو بند حضرت علی (ع) باید در ساعت و روز سعد ( به صورت دست نویس ) روی فلز برنج حکاکی کرد و بهمراه داشت.

 

حرز ابی دجانه چیست؟

خرید حرز ابی دجانه کبیر برای دفع اجنه مخصوص افراد جن زده بکار میرود و تاثیر بسیار خوبی در این زمینه دارد. البته در کنار این موارد برای دفع وسواس و گشایش بخت هم تاثیر بسزایی دارد.

هم چنین فروشگاه خواستنی امکان تحویل و پرداخت هزینه  کالا درب منزل را برای راحتی شما دوستان عزیز فراهم کرده است .

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR