دانلود بازی Alone Planet 1.0.4104 – سیاره تنها برای اندروید

دانلود بازی Alone Planet 1.0.4104 - سیاره تنها برای اندروید

 

دانلود بازی Alone Planet برای اندروید

| بازی سیاره تنها برای اندروید |

 

Alone Planet 1.0.4104 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های معمایی از استودیوی بازی سازی Wanda Cinemas Games است. پسرکی تنها و گمشده در سیاره‌ای دور، می‌بایست مسیر بازگشت خود به خانه را پیدا کند. در این بازی اندرویدی، شما با محیطی تیره و تاریک رو به رو هستید که می‌بایست در آن یک پسرک غیرزمینی را به سیاره خودش هدایت کنید. او در محیطی بسیار دور و مرموز رها شده و اکنون بازگشت او به سیاره مادری‌اش، چالشی بزرگ به حساب می‌آید.

جهانی وهم‌آور با جزئیاتی عجیب و غریب، شما را با خود درگیر خواهد کرد. اکنون وقت آن است که با ورود به این سیاره ناشناخته، مسیر بازگشت این موجود فضایی جالب به خانه را پیدا کنید. این جهان غم‌انگیز، از هیولاها و موجدات ترسناکی پر شده و در مسیر شما، تله‌های مرگبار بسیاری وجود دارند. پس با دانلود این بازی، ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده و ضمن کشف اسرار این سیاره باستانی، برای بازگشت کاراکتر دوست‌داشتنی آن چاره‌ای بیندیشید. هم اکنون می توانید بازی Alone Planet را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Alone Planet1 150x84 - دانلود بازی Alone Planet 1.0.4104 - سیاره تنها برای اندروید Alone Planet2 150x84 - دانلود بازی Alone Planet 1.0.4104 - سیاره تنها برای اندروید Alone Planet3 150x84 - دانلود بازی Alone Planet 1.0.4104 - سیاره تنها برای اندروید Alone Planet4 150x84 - دانلود بازی Alone Planet 1.0.4104 - سیاره تنها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR