دانلود بازی Truck Traffic Control 2.5 – کنترل ترافیک کامیون ها برای اندروید

دانلود بازی Truck Traffic Control 2.5 - کنترل ترافیک کامیون ها برای اندروید

 

دانلود بازی Truck Traffic Control برای اندروید

| کنترل ترافیک کامیون ها برای اندروید |

 

Truck Traffic Control 2.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مدیریتی از استودیوی بازی سازی LevelZed است. در این بازی اندرویدی جذاب و جدید، شما در نقش کنترل کننده ترافیک کامیون‌ها ظاهر می‌شوید. شهری را تصور کنید که تردد وسایل نقلیه در آن، هیچ قانون و قاعده خاصی نداشته باشد. در این صورت، در نقاط مختلف شهر و در ساعات مختلف شبانه‌روز، تصادفات و هرج و مرج بسیاری به وجود می‌آمد. کنترل تردد وسایل نقلیه، یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه در کنترل ترافیک شهری است که همواره مورد توجه مسئولان مربوط قرار دارد.

اکنون در بازی Truck Traffic Control، شما این فرصت را دارید که با نقش‌آفرینی در قالب یکی از مسئولان کنترل تردد وسایل نقلیه، حرکت 4 نوع مختلف از کامیون‌ها را زیر نظر گرفته و آنان را به سمت گاراژهای مخصوص هدایت کنید. انجام این کار، امری آسان نیست؛ چرا که شما می‌بایست بدون خطر برخورد، مسیر هریک از کامیون‌ها را به درستی ترسیم کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Truck Traffic Control را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Truck Traffic Control1 150x94 - دانلود بازی Truck Traffic Control 2.5 - کنترل ترافیک کامیون ها برای اندروید Truck Traffic Control2 150x94 - دانلود بازی Truck Traffic Control 2.5 - کنترل ترافیک کامیون ها برای اندروید Truck Traffic Control3 150x94 - دانلود بازی Truck Traffic Control 2.5 - کنترل ترافیک کامیون ها برای اندروید Truck Traffic Control4 150x94 - دانلود بازی Truck Traffic Control 2.5 - کنترل ترافیک کامیون ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR