دانلود Shutdown Logger 1.0 + Portable – تهیه گزارش از ساعات روشن و خاموش کردن سیستم

دانلود Shutdown Logger 1.0 + Portable - تهیه گزارش از ساعات روشن و خاموش کردن سیستم

 

دانلود Shutdown Logger

| تهیه گزارش از ساعات روشن و خاموش کردن سیستم |

 

Shutdown Logger 1.0 + Portable نام نرم افزاری است که به کمک آن، می‌توانید نظارتی ویژه و دقیق را بر ساعات روشن و خاموش بودن سیستم کامپیوتری‌تان داشته باشید. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در طول روز، ساعات بسیاری را پای سیستم صرف می‌کنید، ممکن است در دراز مدت برایتان جالب باشد که به طور میانگین، چند ساعت را پای سیستم گذرانده‌اید. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، شما می‌توانید به گزارشی کامل و دقیق را از ساعات روشن و خاموش کردن سیستم دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از کاربردهای این نرم‌افزار، کنترل استفاده از سیستم شخصی شما در زمان‌هایی‌ست که در خانه یا محل کار حضور ندارید. این نرم افزار، به شما نشان می‌دهد که در چه تاریخ و ساعتی، سیستم کامپیوتری شما توسط افراد دیگر روشن و یا خاموش شده و تمامی این گزارشات را در قالب لیستی دقیق نگهداری می‌نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Shutdown Logger را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Shutdown Logger :

– بررسی کاربری کامپیوتر توسط دیگر افراد

– نظارت دقیق بر ساعات روشن و خاموش بودن سیستم

– نگهداری گزارشات در قالب فایل‌های متنی

– مناسب برای صاحبان سیستم‌های کامپیوتری شخصی

– بررسی ساعات صرف شده پای سیستم در طول دوره‌های زمانی مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR