دانلود HTTrack Website Copier 3.49-2 + Portable – مشاهده ی آفلاین صفحات وب

دانلود HTTrack Website Copier 3.49-2 + Portable - مشاهده ی آفلاین صفحات وب

 

دانلود HTTrack Website Copier

| نرم افزار مشاهده ی آفلاین صفحات وب |

 

HTTrack Website Copier 3.49-2 + Portable نام یک نرم افزار کاربردی و کم حجم، به منظور بازدید از صفحات اینترنتی در حالت آفلاین است. در واقع HTTrack Website Copier را می‌توان به عنوان یک مرورگر اینترنتی آفلاین معرفی کرد که امکان جستجوی آفلاین در میان صفحات وب را برای شما فراهم می‌آورد. این روزها، شبکه اینترنت در گوشه و کنار دنیا و توسط انواع دستگاه‌های دیجیتالی قابل دسترسی است؛ تنها تفاوت آنان به نحوه دسترسی به این شبکه برمیگردد. اما در زمان‌هایی که شما امکان دسترسی به شبکه اینترنت را نداشته باشید، بازدید از وب‌سایت‌های مورد علاقه به چه شکل خواهد بود؟ نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، قادر است یک نسخه کپی از وب‌سایت‌های مورد علاقه‌تان را همراه با تمامی محتویات آنان ذخیره‌سازی کند تا به صورت آفلاین نیز بتوانید از آنان بازدید کنید.

به دلایل مختلفی، ممکن است که شما ارتباط اینترنتی خود را از دست داده و امکان بازدید از وب‌سایت مورد نظرتان را نداشته باشید. نرم افزار HTTrack Website Copier می‌ـواند ضمن کپی‌برداری کامل از وب‌سایت‌های مورد علاقه شما در هارد دیسک، امکان دسترسی آفلاین به محتویات آن را برایتان فراهم آورد. تمامی لینک‌ها و تصاویر وب‌سایت مورد نظرتان در این فرآیند ذخیره‌سازی شده و به صورت آفلاین قابل دسترسی و مشاهده خواهند بود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HTTrack Website Copier را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HTTrack Website Copier :

– رابط کاربری بسیار ساده

– عملکرد آسان و مفید

– دسترسی آفلاین به وب‌سایت‌های مورد علاقه شما

– امکان گشت و گذار آفلاین در محتوای وب‌سایت‌ها

– ذخیره‌سازی کامل وب‌سایت

– کپی‌برداری از وب‌سایت و تمامی لینک ها و تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 + 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR