دانلود بازی Portal Knights Villainous برای PC

دانلود بازی Portal Knights برای PC

 

دانلود بازی Portal Knights Villainous برای کامپیوتر

| بازی پرتال شوالیه ها |

| نسخه CODEX |

 

Portal Knights Villainous بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Keen Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. دنیایی که تا به امروز میشناخته‌اید را فراموش کرده و برای آشنایی با دنیایی فانتزی با نام پرتال شوالیه‌ها خود را آماده سازید! کاراکتر خود را تا بالاترین سطوح ممکن افزایش قدرت دهید و با مجموعه‌ای از سلاح‌های متنوع، در برابر دشمنان خود ایستادگی کنید. در این بازی، جزایر متعددی طراحی و آماده شده‌اند که به صورت تصادفی در محوریت داستانی در پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌بایست با تلاش و کوشش بسیار، صلح و آرامش را در آنان بازگردانی کنید.

در پرتال شوالیه‌ها، شما می‌توانید در میان دنیاهای مختلف سفر کنید و با ویژگی‌ها و موجودات منحصر به فرد هریک از این جهان‌ها آشنایی پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید با ساخت خانه‌ی خود، ویژگی‌های آن را مطابق با سلیقه خودتان تزیین کنید، از سایر امکانات این بازی می‌توان به دارا بودن معادن مختلف و منحصر به فرد در هر جهان از بازی اشاره کرد که با استخراج آنان می‌توانید ابزارها و سلاح‌های خود را به درجات بالاتر ارتقا دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Portal Knights Villainous را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Portal Knights1 300x169 - دانلود بازی Portal Knights Villainous برای PC Portal Knights2 300x169 - دانلود بازی Portal Knights Villainous برای PC

 

Portal Knights3 300x169 - دانلود بازی Portal Knights Villainous برای PC Portal Knights4 300x169 - دانلود بازی Portal Knights Villainous برای PC

 

Portal Knights5 300x169 - دانلود بازی Portal Knights Villainous برای PC Portal Knights6 300x169 - دانلود بازی Portal Knights Villainous برای PC

 



مهرگان آی‌تی


NOTES:

This release is standalone updated to v1.5.1 and includes all previously released content.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: AMD Phenom(tm) 8450 Triple-Core Processor (3 CPUs), ~2.1GHz or Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 470 (1Gb VRAM) / ATI Radeon TM HD 6870 (1Gb VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 2 GB Available Space
Sound Card: On Board

سیستم پیشنهادی :

    OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: AMD FX 8120 @ 3.1 GHz or Intel i3 2100 @ 3.10 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 750ti, ATI Radeon™ HD 7850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 2 GB Available Space
Sound Card: On Board

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.40 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR