دانلود Jihosoft Phone Transfer 3.4.2 – انتقال اطلاعات گوشی های موبایل

دانلود Jihosoft Phone Transfer 3.3.2 - انتقال اطلاعات گوشی های موبایل

 

دانلود Jihosoft Phone Transfer

| نرم افزار انتقال اطلاعات گوشی های موبایل |

 

Jihosoft Phone Transfer 3.4.2 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه انتقال اطلاعات به گوشی‌های موبایل است. توسط این برنامه، شما به سادگی می‌توانید اطلاعات خود را از یک دستگاه اندروید به iOS منتقل کنید (و برعکس). این برنامه شما را قادر می‌سازد که گزارشات تماس، پیامک‌ها، فایل‌های صوتی، ویدیویی، تصویری، شماره تلفن‌ها و … را از یک دستگاه هوشمند به دیگری منتقل کنید. اگر شما هم به تازگی یک گوشی موبایل جدید را خریداری کرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از نرم افزار Jihosoft Phone Transfer، اطلاعات خود را از گوشی قدیمی‌تان به طور کامل به دستگاه جدید منتقل کنید.

با استفاده از این نرم افزار، شما هیچ نیازی به دخالت دستی برای انتقال اطلاعات خود ندارید. در واقع شما می‌توانید با چند قدم ساده، اطلاعات مورد نظرتان را از یک دستگاه، به دستگاهی دیگر منتقل کنید. با گسترش کاربرد دستگاه‌های قابل حمل و گشوی‌های هوشمند، کاربران به دنبال روشی هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند اطلاعات خود را از یک گوشی به کامپیوتر و یا به گوشی دیگری منتقل کنند. نرم افزاری که در این مطلب برای شما در نظر گرفته‌ایم، می‌توانید این کار را به آسانی برای شما انجام دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Jihosoft Phone Transfer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Jihosoft Phone Transfer :

– مناسب‌ترین راهکار برای انتقال اطلاعات از یک گوشی موبایل به گوشی دیگر

– پشتیبانی از امکان انتقال اطلاعاتی همچون شماره تلفن‌ها، گزارشات تماس، پیامک‌ها، فایل‌های چند رسانه‌ای و …

– پشتیبانی از تعداد 3000 انواع دستگاه‌های اندروید و iOS

– منتقل کردن داده‌ها با یک کلیک

– قابلیت اطمینان بسیار بالا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR