دانلود TemplateToaster 6.0.0.11509 + Portable – نرم افزار طراحی قالب وب سایت

دانلود TemplateToaster 6.0.0.11509 + Portable - نرم افزار طراحی قالب وب سایت

 

دانلود TemplateToaster

| نرم افزار طراحی قالب وب سایت |

 

TemplateToaster 6.0.0.11509 + Portable نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، به منظور طراحی قالب وب‌سایت‌های اینترنتی است. اگر شما هم دوست دارید که با کمترین دانش برنامه‌نویسی وب، بتوانید یک وب‌سایت مدرن و زیبا را با بهره‌گیری از جدیدترین استانداردهای وب تولید کنید، نرم افزار TemplateToaster انتخابی مناسب برای شماست. امروزه وب‌سایت‌های اینترنتی، نقش پر رنگی را در موفقیت کسب و کار، تجارت، زمینه‌های آموزشی و … ایفا می‌کنند. اگر شما نیز به دنبال راهکاری جهت ساخت آسان وب‌سایت‌های مدرن و جدید هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نرم افزار TemplateToaster را از دست ندهید.

این نرم افزار، ضمن سازگاری کامل با جدیدترین سی‌ام‌اس‌ها (CMS)، به شما این قابلیت را می‌دهد که وب‌سایت‌های خود را به صورت رسپانسیو و متناسب با سایزهای مختلف دستگاه‌های دیجیتالی ایجاد کنید. توسط این برنامه، شما بدون نیاز به یک خط کدنویسی، قادر هستید وب‌سایت‌های خود را با ترکیب انواع فایل‌های چندرسانه‌ای و تنها با عمل Drag&Drop ایجاد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TemplateToaster را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TemplateToaster :

– ساخت وب‌سایت‌های واکنش‌گرا و رسپانسیو

– ساخت وب‌سایت‌هایی متناسب با انواع مرورگرهای Edge, Internet Explorer 7, 8, 9, 10, 11, Firefox, Chrome, Opera, Safari

– پشتیبانی از انواع CMSهای Joomla, WordPress, Drupal, Magento

– سازگاری کامل قالب‌های وب‌سایت با انواع شبکه‌های Facebook, Linkedin, Twitter

– امکان طراحی وب‌سایت با عمل Drag&Drop

– دارا بودن صدها فونت متنوع

– امکان برش دادن تصاویر و تغییر اندازه آنان

– امکان بهره‌گیری از تنوع رنگ‌های بسیار زیاد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150 + 101 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR