معرفی اپلیکیشن پاریس برای اندروید + دانلود – رپورتاژ

معرفی اپلیکیشن پاریس برای اندروید

 

معرفی اپلیکیشن پاریس برای اندروید

همه ما ممکن است بارها قصد سفر به جایی را داشته باشیم ولی از مراکز تفریحی ، رفاهی ، گردشگری و … شهر مقصد اطلاعی نداشته باشیم  . اگر پیش از آنکه بخواهید به سفر بروید اطلاعاتی در مورد آن بدست بیاورید می توانید از سفرتان لذت بیشتری  ببرید . در صورتی که قصد دارید به پاریس بروید حتما این پست را تا اخر مطالعه کنید ؛ در ادامه این پست ما قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که راهنمای جامعی در مورد گردشگری شهر پاریس به شما خواهد داد این شهر به عنوان یکی از زیبا ترین شهرهای است که سالیانه افراد زیادی به این شهر سفر می کنند . در حوزه گردشگری اپلیکیشن های بسیار زیادی برای خرید بلیط بلیط هواپیما و رزرو هتل هم وجود دارد . اما شما قبل از این موضوع باید با تمامی مکان های دیدنی و مراکز خرید آن شهر آشنا شوید.

 

 

ویژگی های اپلیکیشن پاریس:

این اپلیکیشن ویژگی های بسیاری دارد که می تواند به عنوان یک همراه برای شما در سفرتان باشد . یکی از مهم ترین خصوصیتان این اپلیکیشن که برای همه کاربران بسیار مهم است دسترسی سریع به بخش های مختلف اپلیکیشن می باشد . شما در برنامه پاریس می توانید به راحتی به هر بخش از برنامه  دسترسی راحت داشته باشید . تولید کنندگان این برنامه علاوه بر اینکه نهایت تلاش خود را برای سادگی و راحتی برنامه داشته اند به گرافیک برنامه و ترکیب بندی رنگ ها و استفاده از انیمیشن ها نیز دقت فراوانی نموده اند. این برنامه از نظر سلیقه  ی و دقت نیز بسیار زیبا طراحی شده است .

 

در ادامه به صورت مختصر برخی از ویژگی ها بیان شده است:

  • استفاده از آیکون های زیبا و افکت های به موقع
  • دارا بودن فونت مناسب و خوانا
  • دارای جذابیت های ویژه
  • چیدمان مرتب فهرست ها
  • تلفیق تصاویر و رنگ ها در پس زمینه و ایجاد محیطی جذاب و غیر یکنواخت
·         دارا بودن عکس مربوط به هر مکان در برنامه (برای مشاهده عکس ها باید به اینترنت متصل باشید)

 

کاربرد اپلیکیشن پاریس:

شاید برایتان سوال باشد که این اپلیکیشن چه اطلاعاتی را می تواند در اختیار ما قرار دهد . باید بدانید که شما در سفر به آدرس فروشگاهها ، رستوران ها ، هتل ها ، نقاط گردشگری ، تفریگاهها ، آثارباستانی و …. نیاز دارید که  اگر این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب کنید می توانید به قلب اروپا سفر کنید و به راحتی با شهر زیبا و دیدنی پاریس آشنا شوید و این اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

در این برنامه می توان هر بخش را بر اساس ویژگی های آنها مرتب سازی کرد که موجب شده در سریع ترین زمان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد . مثلا شما می توانید در بخش هتل ها بر اساس چند ستاره بودن هتل ، هزینه ها ، رتبه و حروف الفبا آنها را مرتب کنید و یا اقدام به رزرو هتل نمایید .

اما نکته ی که بسیار مهم است بحث هزینه ها می باشد ، قطعا اگر قصد سفر به چنین شهری را داشته باشیم باید فکری به حال هزینه های سنگین آن نیز کرده باشیم ، شما در این برنامه می توانید از محاسبه گر کوچکی استفاده کنید که می تواند تبدیل واحد پول از یورو به تومان را برای شما انجام دهد .

جالب است بدانید یک روز شمار کوچک نیز در این برنامه جایی داده شده است که میزان وضعیت جو و درجه حرارت را برای شما نشان می دهد .

یکی دیگر از ویژگی های مهم این اپلیکیشن امکان مسیریابی از روی نقشه می باشد که شاید در همه ی مواقع به درستی کار نکند اما در نهایت در یک جمع بندی کلی می تواند به دید یک ابزار سودمند برای ما باشد .

این برنامه توانسته است تمامی موارد لازم را در خود جایی دهد و رضایت کاربران را بدست بیاورد .

 

we - معرفی اپلیکیشن پاریس برای اندروید + دانلود - رپورتاژ

 

قیمت اپلیکیشن

علارغم اینکه این اپلیکیشن بسیار کاربردی می باشد اما رایگان است  . اگر میخواهید به پاریس سفر کنید  می توانید از این اپلیکیشن به راحتی استفاده کنید و از سفرتان لذت ببرید  .

 

نکته ) در این برنامه بخشی وجود دارد با نام برنامه سفر که در آن پیشنهاد ها و راهنمایی های برای شما بیان شده است ؛ اگر میخواهید سفری بهتر داشته باشید می توانید این قسمت را مطالعه نمایید  .

 

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR