دانلود بازی کم حجم Dont Touch The Zombies برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Dont Touch The Zombies برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Dont Touch The Zombies برای کامپیوتر

| به زامبی‌ها دست نزن! |

 

Dont Touch The Zombies بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Tlakali Game Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک سبک کاملا متفاوت و پرهیجان را برای کشتن زامبی‌ها امتحان کنید! این روزها، کاراکترهای زامبی‌ را در بسیاری از فیلم‌ها و بازی‌های کامپیوتری می‌توان دید، از آنجا که کشتن این موجودات لذت بسیاری دارد، گیمرها علاقه‌ی زیادی را به این سبک از بازی‌ها نشان می‌دهند. در این بازی، شما می‌بایست اسلحه‌ای سنگین را به دست گرفته و در مسیرهایی پر پیچ و خم در پی شکار زامبی‌ها باشید. البته این نکته را نیز از یاد نبرید که نزدیک شدن به زامبی‌ها بسیار خطرناک است؛ پس به زامبی‌ها دست نزنید!

در این بازی، شما می‌ـوانید به انتخاب خودتان در نقش شکارچی یا شکار ظاهر شوید. بدین صورت که یک بار به صورت شکارچی، زامبی‌ها را به رگبار می‌بندید. لمس شدن شما توسط زامبی‌ها، سریعا شما را تبدیل به یکی از آنان می‌کند. حال وقت آن است که در قالب زامبی‌ها نقش‌آفرینی کرده و شکارچی را تبدیل به شکاری لذیذ کنید! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dont Touch The Zombies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dont Touch The Zombies1 300x188 - دانلود بازی کم حجم Dont Touch The Zombies برای کامپیوتر Dont Touch The Zombies2 300x188 - دانلود بازی کم حجم Dont Touch The Zombies برای کامپیوتر

 

Dont Touch The Zombies3 300x188 - دانلود بازی کم حجم Dont Touch The Zombies برای کامپیوتر Dont Touch The Zombies4 300x188 - دانلود بازی کم حجم Dont Touch The Zombies برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows® 7 / Vista / Vista64 / XP
Processor: Intel core 2 Duo a 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9 Compatible Video card with 128 MB, Shader Model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or Better
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 500 MB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 127 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR