دانلود بازی Crazy Machines 3 Lost Experiments برای PC

دانلود بازی Crazy Machines 3 Lost Experiments برای PC

 

دانلود بازی Crazy Machines 3 Lost Experiments برای کامپیوتر

| بازی ماشین‌های دیوانه 3: آزمایش گمشده |

| نسخه RELOADED |

 

Crazy Machines 3 Lost Experiments بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Fakt Software ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. نسخه جدید سری بازی‌های ماشین‌های دیوانه، این بار با عرضه آپدیتی جدید برای نسخه سوم این بازی برای شما آماده شده است. آزمایش گمشده، نام مجموعه‌ای است که با اضافه کردن 5 مرحله جدید و بسیاری از پوسته‌ها، ابزارها، پاداش‌ها و … ، شما را با چالش‌هایی جدید و جذاب رو به رو خواهد ساخت.

در این بازی، هرمرحله با پازلی در هم پیچیده پیش روی شما قرار می‌گیرد و شما وظیفه دارید که با سرهم کردن بسیاری از قطعات از هم جا شده، یک ماشین ابتکاری را سرهم کنید. در هر مرحله، شما می‌بایست شی هدف را به نقطه تعیین شده پرتاب کنید، اما این کار را می‌بایست با ابزارهای محدودی که در اختیار دارید انجام دهید، پس اکنون وقت آن است که مهارت‌های ابتکاری و خلاقانه‌ی خود را به کار گرفته و بهترین نمایش را در هر مرحله از خود به اجرا بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Heavy Bleakness را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crazy Machines 3 Lost Experiments1 300x169 - دانلود بازی Crazy Machines 3 Lost Experiments برای PC Crazy Machines 3 Lost Experiments2 300x169 - دانلود بازی Crazy Machines 3 Lost Experiments برای PC

 

Crazy Machines 3 Lost Experiments3 300x169 - دانلود بازی Crazy Machines 3 Lost Experiments برای PC Crazy Machines 3 Lost Experiments4 300x169 - دانلود بازی Crazy Machines 3 Lost Experiments برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7 (Latest SP) or Higher (64-bit Versions Only)
Processor: 1.8 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB VRAM, DirectX-11 Compatible
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7 Latest SP or Higher 64-bit Versions Only
Processor: 2.8 GHz Quad Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM, Nvidia-Geforce 900-Serie or Higher; AMD Radeon HD 8000 Series or Higher
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.71 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR