دانلود Jihosoft File Recovery 8.30.0 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود Jihosoft File Recovery 8.0.9 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود Jihosoft File Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

Jihosoft File Recovery 8.30.0 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی، به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده شما از انواع حافظه‌های هارد دیسک، SSD، مموری کارت، فلش مموری و … است. صرف نظر از آنکه داده‌های شما به چه علتی از دست رفته باشند، نرم افزار Jihosoft File Recovery می‌توانید در زمانی کوتاه آنان را برای شما بازیابی کند. اگرشما هم به تازگی دسته‌ای از اطلاعات مهم و حیاتی خود را به صورت تصادفی از دست داده‌اید و یا با فرمت حافظه، بخش بزرگی از اطلاعاتتان از بین رفته‌اند، به کمک نرم افزار Jihosoft File Recovery هیچ نگرانی‌ای بابت ریکاوری آنان وجود نخواهد داشت!

این نرم افزار می‌تواند اطلاعات حذف شده شما از قبیل تصاویر، فایل‌های ویدیویی، فایل‌های صوتی، اسناد متنی و … را برایتان بازیابی نماید. طرز کار این برنامه به اندازه‌ای ساده است که برای استفاده از آن نیازی نیست که حتما با دانش پیشرفته‌ی کامپیوتر آشنایی داشته باشید، در واقع هر کاربری می‌تواند با هر میزان آشنایی با دنیای کامپیوتر، در زمانی بسیار کوتاه انواع اطلاعات خود را بازیابی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Jihosoft File Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Jihosoft File Recovery :

– قابلیت بازیابی اطلاعات حذف شده از جمله تصاویر، فایل‌های صوتی، فایل‌های ویدیویی، اسناد متنی، فایل‌های فشرده و …

– امکان بازیابی اطلاعات حافظه سیستم و یا سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی

– قابلیت اسکن حافظه‌ها با 3 متد مختلف

– امکان اسکن سریع و یا عمیق حافظه‌ها

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌های صوتی، تصویری، گرافیکی، فشرده و …

– پشتیبانی از هارد دیسک‌ها، فلش‌مموری‌ها، مموری کارت، حافظه موبایل و …

– امکان بازیابی اطلاعات از حافظه‌های فرمت شده

– سادگی در استفاده و رابط کاربری زیبا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR