دانلود Blackr AMOLED Screen Off 3.3 PRO – شبیه سازی حالت قفل صفحه برای اندروید

دانلود Blackr AMOLED Screen Off 3.3 PRO - شبیه سازی حالت قفل صفحه برای اندروید

 

دانلود Blackr AMOLED Screen Off برای اندروید

| نرم افزار شبیه سازی حالت قفل صفحه برای اندروید |

 

Blackr AMOLED Screen Off 3.3 PRO نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید، از استودیوی نرم‌افزاری Neximo Labs است که بعنوان یکی از ابزارهای کاربردی و بسیار مفید در مارکت اندروید عرضه می‌گردد. همانطور که می‌دانید، قفل کردن صفحه گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، در برخی موارد موجب توقف عملکرد اپلیکیشن‌ها می‌شود. برای مثال، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که حالت خاموش بودن صفحه، موجب توقف عملکرد یک نرم افزار یا بازی شده باشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده‌کرده‌ایم، قادر است قفل صفحه را به شکلی شبیه‌سازی بر روی اپلیکیشن‌های شما اجرا کند.

با شبیه‌سازی عملکرد لاک‌اسکرین بر روی اپلیکیشن‌ها، شما می‌توانید در مصرف باتری دستگاه خود به شکل قابل توجهی صرفه‌جویی کنید، در حالی که عملکرد اپلیکیشن مورد نظرتان همچنان در حال انجام است. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن، تنها بر روی گوشی‌های اندرویدی با صفحه نمایش AMOLED از قبیل Google Pixel, Nexus, Samsung Galaxy, Note و … کار می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Blackr AMOLED Screen Off برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Blackr AMOLED Screen Off :

– امکان دسترسی سریع به اجرای اپلیکیشن از نوار ناتیفیکیشن، ویدجت‌ها، آیکون مخصوص و …

– امکان نمایش ساعت دیجیتال در حالت قفل شبیه‌سازی شده

– امکان نمایش تاریخ و درصد باقی مانده باتری بر روی صفحه

– جلوگیری از قفل شدن دستگاه در مواقع خاص

– روشن شدن خودکار صفحه در هنگام دریافت تماس

– صرفه جویی در مصرف باتری

– عدم نیاز به اینترنت و عملکرد کاملا آفلاین

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Blackr AMOLED Screen Off1 84x150 - دانلود Blackr AMOLED Screen Off 3.3 PRO - شبیه سازی حالت قفل صفحه برای اندروید Blackr AMOLED Screen Off2 84x150 - دانلود Blackr AMOLED Screen Off 3.3 PRO - شبیه سازی حالت قفل صفحه برای اندروید Blackr AMOLED Screen Off3 84x150 - دانلود Blackr AMOLED Screen Off 3.3 PRO - شبیه سازی حالت قفل صفحه برای اندروید Blackr AMOLED Screen Off4 84x150 - دانلود Blackr AMOLED Screen Off 3.3 PRO - شبیه سازی حالت قفل صفحه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR