دانلود Mobile Security & Antivirus Premium 3.6.28.0 – آنتی ویروس نود 32 برای اندروید

دانلود Mobile Security & Antivirus Premium 3.6.28.0 - آنتی ویروس نود 32 برای اندروید

 

دانلود Mobile Security & Antivirus Premium برای اندروید

| آنتی ویروس نود 32 برای اندروید |

 

Mobile Security & Antivirus Premium 3.6.28.0 نام نرم افزار ضدویروس رسمی کمپانی ESET، مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. اگر شما هم از کاربران قدیمی سیستم‌های کامپیوتری باشید، نام آنتی ویروس ESET Nod32 را به خوبی می‌شناسید. این آنتی‌ویروس بسیار قدرتمند، در لیست یکی از برترین نرم افزارهای ضدویروس در سیستم‌های کامپیوتری قرار دارد. کمپانی ESET با ارائه آپدیت‌های منظم، همواره سیستم‌های کاربران را از وجود انواع بدافزارها، ویروس‌های مخرب، کرم‌های اینترنتی و … محافظت می‌کند. حال این کمپانی قدرتمند، با معرفی نسخه اندرویدی آنتی ویروس خود، سعی دارد این موفقیت را باری دیگر در دستگاه‌های قابل حمل نیز تکرار نماید.

توسط این اپلیکیشن قدرتمند، شما می‌توانید گوشی و تبلت اندرویدی خود را از انواع ویروس‌ها، بدافزارها، تروجان‌ها، ابزارهای جاسوسی و … محافظت نمایید. این آنتی‌ویروس، قادر است همواره دستگاه شما را از شر تمامی ابزارهای مخرب در امان نگاه داشته و اپلیکیشن‌های نصب شده را به دقت مورد بررسی قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Mobile Security & Antivirus Premium برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mobile Security & Antivirus Premium :

– امکان اسکن کامل حافظه‌ داخلی و مموری کارت و همچنین اپلیکیشن‌های نصب شده

– امکان قرنطینه کردن فایل‌ها

– امکان ردیابی گوشی‌های به سرقت رفته و پاک کردن اطلاعات از راه دور

– جلوگیری از حملات هکری از جمله حملات فیشینگ

– امکان بلاک کردن تماس‌ها و پیام‌ها

– دارا بودن امکان اسکن‌های زمان‌بندی شده

– جلوگیری از فعالیت انواع ویروس‌ها، بدافزارها، تروجان‌ها، کرم‌‌های اینترنتی و …

– مصرف بهینه‌ی باتری دستگاه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mobile Security Antivirus1 75x150 - دانلود Mobile Security & Antivirus Premium 3.6.28.0 - آنتی ویروس نود 32 برای اندروید Mobile Security Antivirus2 75x150 - دانلود Mobile Security & Antivirus Premium 3.6.28.0 - آنتی ویروس نود 32 برای اندروید Mobile Security Antivirus3 75x150 - دانلود Mobile Security & Antivirus Premium 3.6.28.0 - آنتی ویروس نود 32 برای اندروید Mobile Security Antivirus4 75x150 - دانلود Mobile Security & Antivirus Premium 3.6.28.0 - آنتی ویروس نود 32 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR