دانلود Textra SMS v4.35 Build 43592 PRO – نرم افزار مدیریت پیامک ها برای اندروید

دانلود Textra SMS v4.35 Build 43592 PRO - نرم افزار مدیریت پیامک ها برای اندروید

 

دانلود Textra SMS برای اندروید

| نرم افزار مدیریت پیامک ها برای اندروید |

 

Textra SMS v4.35 Build 43592 نام یک اپلیکیشن اندرویدی جدید، از استودیوی نرم‌افزاری Delicious Inc است که بعنوان یکی از اپلیکیشن‌های دسته ارتباطی، در مارکت اندروید عرضه می‌گردد. اگر شما هم به دنبال یک جایگزین حرفه‌ای، برای نرم افزار پیام‌رسانی گوشی اندرویدی خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن Textra SMS را از دست ندهید. این برنامه، با دارا بودن گزینه‌های قابل تنظیم بسیار، می‌تواند محیطی کاملا متفاوت را در مقایسه با اپلیکیشن پیام‌رسان، به شما ارائه نماید. این اپلیکیشن، تعداد 180 پوسته کاملا رایگان و زیبا را در خود جای داده است که به کمک آنان بتوانید محیط پیام‌رسان گوشی اندرویدی خود را مطابق با سلیقه‌تان تغییر دهید.

شما می‌توانید محیط اپلیکیشن پیام‌رسان خود را، مطابق با ساعات مختلف شبانه‌روز تغییر دهید و آن را نسبت به گذر زمان، در حالت‌های روشن یا تاریک تنظیم کنید. حباب‌های زیبا و رنگی برای پیام‌های ارسالی و دریافتی، امکان زمان‌بندی ارسال پیامک، جلوگیری از ارسال پیام بعد از انتخاب گزینه ارسال، پشتیبانی از بلک‌لیست، تنظیم دلخواه چراغ LED و … از مهم‌ترین امکاناتی هستند که Textra SMS را به یکی از برترین اپلیکیشن‌های مدیریت پیامک برای اندروید تبدیل کرده‌اند. هم اکنون می توانید نرم افزار Textra SMS برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Textra SMS :

– دارا بودن اموجی‌های فوق‌العاده زیبا و Unicode با 2000 استایل متنوع

امکان شخصی‌سازی محیط اپلیکیشن پیام‌رسان با تعداد 180 پوسته متنوع

– قابلیت تغییر دادن استایل حباب‌های ارسال و دریافت پیام

– امکان زمان‌بندی برای ارسال پیام‌ها

– قابلیت بلک‌لیست و جلوگیری از دریافت اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی

– پشتیبانی کامل از گوشی‌های دو سیم‌کارته

– قابلیت تنظیم رنگ چراغ LED

– فاقد هرگونه تبلیغات مزاحم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Textra SMS1 88x150 - دانلود Textra SMS v4.35 Build 43592 PRO - نرم افزار مدیریت پیامک ها برای اندروید Textra SMS2 88x150 - دانلود Textra SMS v4.35 Build 43592 PRO - نرم افزار مدیریت پیامک ها برای اندروید Textra SMS3 88x150 - دانلود Textra SMS v4.35 Build 43592 PRO - نرم افزار مدیریت پیامک ها برای اندروید Textra SMS4 88x150 - دانلود Textra SMS v4.35 Build 43592 PRO - نرم افزار مدیریت پیامک ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR