دانلود ASUS GPU Tweak III 1.7.5.5 – اورکلاک کارت گرافیک های ASUS

دانلود ASUS GPU Tweak II 1.4.5.4 - اورکلاک کارت گرافیک های ASUS

 

دانلود ASUS GPU Tweak III

| نرم افزار اورکلاک کارت گرافیک های ASUS |

 

ASUS GPU Tweak III 1.7.5.5 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند به منظور اورکلاک کارت گرافیک‌های ASUS است که توسط این کمپانی به طور رسمی منتشر می‌شود. رابط کاربری مدرن و بسیار زیبای این نرم افزار، مجموعه‌ای از امکانات بسیار پیشرفته را در خود جای داده که به کمک آن، می‌توانید از نهایت قدرت کارت گرافیک سیستم خود لذت ببرید. به طور کلی، اورکلاک (Overclock) فرآیندی است که طی آن، می‌توانیم سرعت و قدرت قطعات سخت‌افزاری را بهبود بخشیم. عمل اورکلاک، معمولا بر روی پردازنده سیستم (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) انجام می‌شود. در اینجا، قصد داریم شما را با یکی از حرفه‌ای ترین نرم افزار‌ها، به منظور اورکلاک کارت‌های گرافیکی ASUS آشنا کنیم.

این نرم افزار قادر است با بالا بردن کلاک اجزای سخت‌افزاری کارت گرافیک‌های ASUS، سرعت انجام گرفتن عملیات در هر ثانیه را افزایش دهد. با این کار، عملکرد سیستم بهینه‌سازی شده و سرعت و قدرت کارت گرافیک شما به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. اگر شما هم علاقمند هستید که توانایی کارت گرافیک خود را بهبود بخشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم نرم افزار ASUS GPU Tweak II را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ASUS GPU Tweak II را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ASUS GPU Tweak II :

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و مدرن

– امکان افزایش کلاک اجزای کارت گرافیک

– بهبود چشم‌گیر عملکرد کارت‌های گرافیک ASUS

– سازگاری با انواع مدل‌های کارت گرافیک ASUS

– افزایش حداکثری بهره‌وری کارت گرافیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69/57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR