دانلود Genie Timeline Pro 2017 8.0.1.100 – پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات

دانلود Genie Timeline Pro 2017 8.0.1.100 - پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات

 

دانلود Genie Timeline Pro

| نرم افزار پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات |

 

Genie Timeline Pro 2017 8.0.1.100 نام یک نرم افزار جدید و حرفه‌ای، به منظور پشتیبان‌گیری از اطلاعات کاربر به ساده‌ترین روش ممکن است. همانطور که می‌دانید، در دنیای دیجیتال مسئله بک‌آپ‌گیری از اطلاعات، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تا آن‌جا که کارشناسان بر این عقیده هستند که برای تامین امنیت یک فایل، حتما لازم است که چندین نسخه مختلف از آن را در حافظه‌های گوناگون نگهداری کرد. امروزه کاربران سیستم‌های کامپیوتری که با داده‌های بزرگی سر و کار دارند، با بهره‌گیری از هاردهای اکسترنال، از اطلاعات خود بک‌آپ می‌گیرند.

اما اگر شما هم از فرآیند کپی‌برداری از فایل‌های جدید و یا به روز‌رسانی فایل‌ها خسته شده‌اید، ما به شما نرم افزاری را معرفی می‌کنیم که کلیه فرآیند بک‌آپ‌گیری از اطلاعات را به طور کاملا خودکار برای شما انجام می‌دهد. با نصب و راه‌اندازی این نرم افزار، شما تنها 3 قدم با تعریف نحوه بک‌آپ‌گیری از اطلاعات خود فاصله خواهید داشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Genie Timeline Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Genie Timeline Pro :

– نصب و راه‌اندازی بسیار آسان در 3 قدم

– فرآیند کاملا اتوماتیک به منظور صرفه‌جویی در زمان

– قابلیت محافظت از بک‌آپ‌ها

– پشتیبان‌گیری از تصاویر، موزیک‌ها، فیلم‌ها، اسناد، فایل‌های فشرده و … در حافظه‌های قابل حمل، هارد دیسک اکسترنال و یا حافظه‌های تحت شبکه

– امکان دنبال کردن ورژن‌ بک‌آپ‌ها

– پشتیبانی از الگوریتم رمزگذاری 256-AES

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR